رئیس هیئت کشتی استان قم:
رئیس هیئت کشتی استان قم از اعزام دو کشتی‌گیر قمی به رقابت‌های جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی خبر داد.
کد خبر: ۳۶۲۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱ 18 January 2017
به گزارش تابناک قم، محسن وزیری اظهار داشت: سی و هفتمین دوره پیکارهای کشتی بین‌المللی جام جهان‌پهلوان تختی به میزبانی سالن شهید بهشتی مشهد مقدس به انجام می‌رسد که کشتی‌گیرانی از داخل و خارج کشور برای کسب مدال به روی تشک خواهند رفت.

رئیس هیئت کشتی استان قم ادامه داد: این مسابقات هرساله با عنوان و بزرگداشت جهان‌پهلوان تختی پیگری می‌شود که امسال بنابر برنامه‌ریزی انجام‌شده از سوی کمیته مسابقات 23 تیم خارجی و 13 تیم داخلی حضور دارند و استان قم در این دوره صاحب 2 دوبنده پوش خواهد بود.

وی با اشاره به حضور روح‌الله نعمتیان در کشتی آزاد بیان کرد: بر اساس قرعه کشتی گیران کشورمان با تیم‌های ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، اوکراین، قرقیزستان، ازبکستان، مغولستان، گرجستان و منتخب آمریکای لاتین در کنار پنج تیم داخلی شامل تیم‌های منتخب (الف)، (ب) توسعه، جوانان و خراسان رضوی در یک گروه قرارگرفته‌اند.

وزیری افزود:  تنها نماینده استان قم در بخش آزاد در وزن 57 کیلوگرم کشتی آلیش به روی تشک می‌رود.

وی اضافه کرد: مهدی ابراهیمی دروزن 74 کیلوگرم کشتی فرنگی با تیم های گرجستان، ترکیه، ارمنستان، بلغارستان، اوکراین، ازبکستان منتخب (الف)، (ب)، توسعه، جوانان و خراسان رضوی در سه گروه سرشاخ می‌شود.

رئیس هیئت کشتی با  توجه به اینکه در بخش کشتی آلیش نعمتیان دارنده مدال برنز جهانی در این بخش است، بیان کرد: نعمتیان در بخش آزاد کشوری اول شد و ابراهیمی با توجه به شرکت در مسابقات جهانی فرانسه کوله باری از تجربه است

وی گفت: نعمتیان یکی از شانس مدال‌آوری برای استان قم در این مسابقات محسوب می‌شود زیرابه جز کسب مدال جهانی مدال طلا کشتی فرنگی جوانان آسیا را در کارنامه دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار