آیت‌الله صافی گلپایگانی:
یکی از مراجع تقلید با تأکید بر ترویج مباحث مهدویت در بین مردم، گفت: بحث مهدویت را روز به روز و به نحو احسن رونق دهید و غنای معارف شیعه را تبیین و آشکار کنید.
کد خبر: ۳۶۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ 18 January 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از پژوهشکده مهدویت، آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار مسئول و اعضای هیأت علمی مؤسسه آینده روشن، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات این پژوهشکده، اظهار داشت: در این اوضاع و احوال، بحث مهدویت را روز به روز و به نحو احسن رونق بدهید و غنای معارف شیعه را تبیین و آشکار کنید.

وی افزود: مقام و ولایت حضرت ولیعصر(عج) هرچه بیشتر در بین مردم رایج شود، اسباب خرسندی همه شیعیان و دوستان اهل بیت(ع) است.

این مرجع تقلید با بیان این‌که مقام حضرت ولیعصر(عج) خیلی بالاتر از آن است که ما بخواهیم درباره آن صحبت کنیم، گفت: رشته‌های مختلفی باید در این موضوع تأسیس شود؛ ما هر چه در رابطه با امام زمان(ع) بگوییم باز هم کم گفته‌ایم.

وی با تأکید بر ترویج مباحث مهدویت در جامعه و ارتباط مردم با حضرت، ابراز داشت: اگر مردم با حضرت ولیعصر(عج) ارتباط پیدا کنند، اصول و معارف دین از جمله معاد را هم می‌فهمند؛ اما اگر این ارتباط برقرار نشود، معلوم نیست در فهم مباحث دیگر نیز موفق شوند.

در ابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام پورسیدآقایی، درباره فعالیت‌های این پژوهشکده، همایش بین‌المللی دکترین مهدویت و مرکز تخصصی موعود، گزارشی ارائه داد.

گفتنی است، سیزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت، با موضوع «عصر ظهور در ادیان ابراهیمی» اردیبهشت سال ۹۶ در قم برگزار خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار