عضو ارشد جامعه مدرسین در گفت و گو با تابناك؛
به عنوان يك طلبه و دلسوز به نظام و رهبري، بار ديگر از دلسوزان انقلاب مي خواهم كه اگر كشور، استقلال و اقتدار و از همه مهمتر ديانت، اسلام و فرهنگ ايران را دوست داريم از رفتار و گفتار تفرقه آميز پرهيز كرده و با تكيه بر يكي از مصاديق حبل الله كه همان تبعيت از رهبري انقلاب است، اتحاد لازم را بين گروه‌هاي مختلف سياسي ايجاد كنيم.
کد خبر: ۳۶۲۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷ 18 January 2017
به گزارش «تابناک»، پيش بيني هايي كه از سوي بسياري از چهره هاي سياسي بخصوص تعدادي از اصولگرايان معتدل مطرح مي شود، بیشتر بر این محور استوار است که آنان استقبال گسترده مردم و حضور جريانات مختلف سياسي در روز بدرقه آيت الله هاشمي را عامل اصلي اتحاد مي‌ دانند.

عضو ارشد جامعه مدرسين حوزه علميه قم در گفت و گو با تابناك، آیت الله هاشمي رفسنجاني را سردار همه جبهه‌هاي ايران ناميد و با ابراز تأسف از ضايعه فقدان وی عنوان كرد: آنچنان كه حيات مرحوم آيت الله هاشمي مايه خير و بركات زياد بوده، رحلت ايشان نيز تداوم اين بركت بوده و موجب شده تا همه دلسوزان و طرفداران نظام در كنار هم به صحنه بيايند.

از رحلت آيت‌الله هاشمي در جهت وحدت استفاده كنيم

آیت الله سيد محمد غروي با تأكيد بر اينكه برگزاري مراسم باشكوه تشييع پيكر آيت الله هاشمي رفسنجاني از سوي مردم، مي‌تواند نشانه اي از تأثير رحلت ايشان در همبستگي مردم باشد گفت: اميدوارم همچنان نيز اثرات اين همبستگي بماند و در شكل گيري وحدت جريانات سياسي نقش مهمي داشته باشد.

وی در ادامه تصريح كرد: هرچند در اين ميان، مردم از برخي گروه ها و نهادها گلايه داشته اند و از كم مهري هايي كه به ايشان روا شد، سخن به ميان آورده اند، مسئولان نظام اينك بايد از رحلت آيت الله هاشمي رفسنجاني در جهت وحدت و همدلي استفاده كنند و فرصت را غنيمت بشمارند.

با اتحاد مي توان خلأ استوانه انقلاب را پر كرد

عضو شورای مرکزی جامعه مدرسين حوزه علميه قم تأكيد كرد: معتقدم با اتحادي كه شكل خواهد گرفت، مي‌توان خلأ نسبي استوانه انقلاب اسلامي یعنی نبود آیت الله هاشمی رفسنجانی را پر كرد تا دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب نتوانند از آن به نفع خود بهره بگيرند.

وی همچنین توصيه اي هم به همه دلسوزان و طرفداران نظام و انقلاب داشت و اظهار كرد: به عنوان يك طلبه و دلسوز به نظام و رهبري، بار ديگر از دلسوزان انقلاب مي خواهم اگر كشور، استقلال و اقتدار و از همه مهمتر ديانت، اسلام و فرهنگ ايران را دوست داريم از رفتار و گفتار تفرقه آميز پرهيز كرده و با تكيه بر يكي از مصاديق حبل الله كه همان تبعيت از رهبري انقلاب است اتحاد لازم را بين گروه‌هاي مختلف سياسي ايجاد كنيم.

غروی در پايان عنوان كرد: هرچند از دست دادن آيت الله هاشمي تلخي زيادي دارد، اميدواريم منشأ وحدت و انسجام بيشتري در همه دلسوزان نظام شود و مسئولان از اين پس به وحدت بيشتر بينديشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار