معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم از کشف بیش از 5 هزار داروی غیر مجاز در قم خبر داد. معاون درمان این دانشگاه نیز از پلمپ مرکز غیر مجاز دندانسازی و دندانپزشکی در قم خبر داد.
کد خبر: ۳۶۲۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲ 18 January 2017
به گزارش تابناک قم، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: یکی از وظایف این معاونت بازرسی و بازدید از اماکن و مراکز مختلف و داروخانه است که به صورت دقیق و منظم صورت می گیرد.

دکتر سید محمد میلانی بیان داشت: پیرو بازدیدهای صورت گرفته در فصل پائیز حوزه دارویی معاونت غذا و دارو با گشت مشترک سازمان های تعزیرات حکومتی، صنعت معدن و تجارت و اصناف از اماکن مختلف شامل داروخانه ها، عطاری ها، باشگاه های بدنسازی و آرایشگاه زنانه با متخلفان برخورد شد.

وی ابراز داشت: در این ایام 200 مورد بازدید صورت گرفته و 30 مورد پرونده نیز به مراجع قانونی جهت بررسی ارجاع شده است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: طی این بازیدها 32 قلم و 5 هزار و 467 عدد، داروی غیرمجاز معادل پنج میلیون به عنوان حجم و ارزش ریالی نیز کشف شده است.

پلمپ مرکز غیرمجاز دندانسازی در قم

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم نیز از پلمپ مرکز غیر مجاز دندانسازی و دندانپزشکی در قم خبر داد.

از کشف بیش از 5 هزار داروی غیرمجاز تا پلمپ مرکز غیرمجاز دندانسازی در قم

دکتر مظفری با بیان مطلب فوق گفت: با توجه به اهمیت نظارت بر اماکن و مراکز درمانی، این معاونت همواره در این زمینه تلاش کرده و می کوشد تا آرامش و سلامت را برای مردم به ارمغان آورد.

وی تصریح کرد: طی بازدیدهای صورت گرفته مرکز غیرمجاز مداخله گر در امور دندانسازی و دندانپزشکی با حکم دادستانی قم پلمپ و پرونده به مراجع ذی صلاح ارجاع شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: فعالیت این مراکز مداخله گر و غیر مجاز طولانی نیست، چرا که به سرعت توسط بازرسان معاونت درمان شناسایی و با آنها برخورد خواهد شد.

 وی ضمن قدردانی از همکاری دادستانی استان قم گفت: دادستانی در این عرصه همکاری بسیار خوبی را دارد و همین امر نیز موجب بروز جلوگیری از فعالیت مراکز غیرمجاز در حوزه درمان شده است.

مظفری افزود: همچنین چندی پیش نیز با هوشیاری کارشناسان اداره نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، دندانپزشک قلابی در قم دستگیر و تحویل مقام قضایی شد.

وی عنوان داشت: این دانشگاه به عنوان متولی سلامت استان در همه زمینه ها نظارت و دقت داشته و اجازه نمی دهد که افراد سودجو و متخلف به عرصه پزشکی وارد شوند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار