مسوول كميته داوران هیأت‌ فوتبال استان قم خبر داد
مسوول كميته داوران هیأت‌ فوتبال استان قم از قضاوت و نظارت داوران فوتبال و فوتسال قم در مسابقات ليگ‌هاي برتر و دسته اول باشگاه‌هاي كشور خبر داد.
کد خبر: ۳۶۲۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۴ 18 January 2017
به گزارش تابناک قم، محمد فرجی اظهار کرد: مسابقات لیگ‌های برتر و دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور و رقابت‌های لیگ‌های برتر و دسته اول فوتسال باشگاه‌های ایران نیز این هفته در اوج حساسیت برگزار می‌شود و همچون هفته‌های قبل شاهد حضور و قضاوت داوران و نظارت ناظران فوتبال و فوتسال قم هستیم.

وی با اشاره به نظارت داور بین‌المللی فوتبال قم در لیگ برتر کشور عنوان کرد: حسین نجاتی کمک داور بین‌المللی فوتبال قم که اکنون در امر نظارت بر بازی‌های لیگ کشور فعالیت می‌کند این هفته مسؤولیت نظارت بر دیدار تیم‌های آبی‌پوش تهرانی و خوزستانی بر عهده دارد.

مسؤول کمیته داوران هیأت‌ فوتبال استان قم ابراز کرد: نجاتی ناظر با تجربه‌ فوتبال قم است که به عنوان ناظر مسوولیت نظارت بر قضاوت تیم داوری دیدار حساس تیم‌های استقلال تهران و استقلال‌ صنعتی خوزستان را بر عهده دارد، در حالی که بازی با قضاوت پیام حیدری و کمک‌ محمد جواد مداح، یعقوب سخندان و کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این هفته داور جوان فوتبال استان قم یعنی علی صفایی که در سه فصل اخیر لیگ برتر یکی از داوران ثابت فوتبال قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور بوده، در تیم داوری مسابقه سایپا تهران و ذوب‌آهن اصفهان از هفته دوم دور برگشت لیگ شانزدهم، داور چهارم محسوب می‌شود، در حالی که این بازی به میزبانی ورزشگاه پاس قوامین و به قضاوت شاهین حاج‌بابایی، تورج عیوض‌محمدی، رحیم شاهین و علی صفایی و نظارت زاهد بحرینی به انجام می‌رسد.

فرجی در ادامه با اشاره به برنامه قضاوت داوران قمی در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور، اضافه کرد: در مسابقه تیم‌های شهرداری رشت و سن‌ایچ ساوه از گروه دوم مقدماتی این فصل که در سالن شهرداری رشت برگزار می‌شود نیما روحانی نماینده داوران قم در تیم قضاوت کننده این بازی است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار