رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم توجه به آموزش رایزنان فرهنگی کشور گفت: حضور روحانیت در مدارس باعث تربیت انسان‌های متدین می‌شود.
کد خبر: ۳۶۲۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۸ 18 January 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی خانه ملت، علی لاریجانی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین ملک دار رئیس مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قم گفت: وظیفه اصلی روحانیت این است که بین مردم حضور داشته و مردم را هدایت کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم توجه به تربیت رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ادامه داد: جامعه المصطفی (ص) در این زمینه‌ها عملکرد موفقی داشته، بنابراین باید آموزش‌های لازم به رایزنان فرهنگی داده شود.

لاریجانی افزود: وجود دپارتمان‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها خوب است، البته باید در نظر داشت انجام کارهایی در زمینه امور اجتماعی نیاز به صبر دارد.

وی افزود: حضور روحانیت در مدارس موجب تربیت انسان‌های متدین می‌شود، روحانیت باید در دل مردم باشد.

گفتنی است در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین ملک دار رئیس مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قم گزارشی از عملکرد این مرکز به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در دیدار با ذاکری مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بر لزوم حمایت از صنایع کشور و رفع مشکلات برای توسعه صنعت، تاکید کرد.

گفتنی است در این دیدار مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گزارشی از عملکرد و مسائل صنعتی و همچنین دستاوردها این حوزه به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه داد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار