در هفته هجدهم ليگ برتر فوتسال رقم خورد
تيم فوتسال ياسين‌پيشرو قم در هفته هجدهم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور برابر تيم آذرخش هرمزگان انتهای جدولی تن به شکست داد.
کد خبر: ۳۶۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 17 January 2017
به گزارش تابناک قم، بعد از لغو دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به دلیل همزمانی با درگذشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فوتسال بازی‌های هفته هجدهم لیگ برتر برگزار شد و نماینده قم به هشتمین باخت این فصل تن داد.

این در حالی است که هم اکنون در بالا و پایین جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال رقابت نزدیک و نفس‌گیری بین مدعیان قهرمانی و کاندیداهای سقوط وجود دارد اما نماینده فوتسال قم فارغ از این اتفاقات در میانه جدول تنها به فکر بهبود جایگاه خود و رسیدن به رتبه‌های بالای لیگ هجدهم بود و نه تنها به این خواسته خود نرسید بلکه با باخت در این هفته یک پله در جدول سقوط کرد.

هجدهمین هفته مسابقات هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران در حالی برگزار شد که تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم رده هفتمی برابر تیم رده دوازدهمی آذرخش هرمزگان قرار گرفت اما در میان ناباوری برابر تیم انتهای جدولی آذرخش با یک گل تن به شکست داد.

این باخت با توجه به سایر نتایج منجر به تغییر جایگاه تیم یاسین‌پیشرو قم شد و این تیم در حال حاضر با کسب 23 امتیاز در مکان هشتم جدول قرار گرفته است و حتی نتوانست از باخت تیم ششم جدول یعنی شهرداری ساوه برابر حفاری اهواز استفاده کند بلکه این تیم شهروند ساری بود که به رده ششم رفت و نماینده قم به مکان هشتم آمد.

یاسین‌پیشرو قم در این دیدار بدون محروم و مصدوم گام به جدال با آذرخش هرمزگان گذاشت، در حالی که مصاف آنها در هفته پنجم نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با برتری قاطع پنج بر یک به سود شاگردان محمدرضا حیدریان در یاسین‌پیشرو قم تمام شده بود اما آذرخشی‌ها آن باخت را تلافی کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار