مدیرکل هواشناسی استان قم گفت: شب گذشته در روستاهای کهندان و وسف شاهد بارش 10 سانتی متری بودیم که امیدواریم در هفته نخست بهمن ماه شاهد میزان بارندگی خوبی در استان باشیم.
کد خبر: ۳۶۱۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹ 16 January 2017
به گزارش تابناک قم، یحیی زارع با اشاره به بارندگی شب گذشته در استان قم، اظهار کرد: هواشناسی از روز شنبه اطلاعیه‌ای مبنی بر اینکه پیش بینی می‌شود یکشنبه بارش برف و باران داشته باشیم از سوی این مرکز صادر شد.

وی بابیان اینکه بر اساس همان پیش بینی‌ها در غرب استان شاهد بارندگی بودیم، تصریح کرد: بارش برف در کهندان و وسف را به میزان 10 سانتی متر شاهد بودیم ولی در دستجرد میزان بارندگی کمتر بود.

مدیرکل هواشناسی استان قم ادامه داد: همانگونه که پیش بینی شده بود، بارندگی در سطح شهر دو میلی متر صورت گرفت و امروز هوای استان قم کم کم با کاهش ابر مواجه می‌شود.

وی با پیش بینی وضعیت جوی هوای استان قم در روزهای آینده، تصریح کرد: وضعیت هوای استان قم در روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیمه ابری پیش بینی می‌شود.

زارع با اشاره به حداکثر و حداقل میزان دمای هوای استان قم در روزهای آینده گفت: حداکثر درجه دمای هوای در روزهای آینده بالای 13 درجه و حداقل آن 1- درجه سانتی گراد خواهد بود.

وی با بیان اینکه رطوبت دمای هوا برای کشاورزان در حال حاضر مناسب است، تصریح کرد: این میزان بارندگی و رطوبت جبران خشکسالی و آسیب‌های آن را در گذشته نمی‌کند ولی امیدواریم در هفته نخست بهمن ماه شاهد وضعیت جوی و بارندگی مناسبی در استان قم باشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار