استاندار قم گفت: باید تلاش کنیم که بحث مردمی برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر در استان بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.
کد خبر: ۳۶۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷ 16 January 2017
به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی که پیش از ظهر دوشنبه در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر باید نمایشی واقعی و معنوی از ظهور انقلاب باشد، اظهار کرد: باید در همه برنامه‌ها تلاش شود که بخش مردمی تقویت شود و کارها به خود مردم سپرده شود.

وی با تأکید بر اینکه نوآوری و تجربه‌های سال‌های گذشته باعث می‌شود که برنامه‌های امسال از سال‌های گذشته متفاوت‌تر و با کیفیت‌تر باشد، افزود: وحدت و هماهنگی مهم‌ترین عاملی است که باید در مسیر اجرای برنامه‌ها مورد توجه قرار گیرد و از آن مراقبت شود.

استاندار قم با تأکید بر اینکه باید از هر گونه صحبتی که وحدت مردم را مورد صدمه قرار بدهد جلوگیری کنیم، افزود: در جریان رحلت آیت الله هاشمی مردم این وحدت را به خوبی به نمایش گذاشتند، همه مردمی که حضور پیدا کردند دوستدار انقلاب بودند و بعضاً دیده می‌شود که با تفاسیر غلطی جناح بدنی و دو دستگی القا می‌شود که باید از اینگونه مسائل جلوگیری شود.

وی افزود: تفاوت سلیقه همیشه وجود داشته است اما نباید این امر را دست آویزی برای دشمنان واقعی انقلاب قرار بدهیم و با هشیاری خودمان نباید کاری بکنیم که خدشه‌ای به انقلاب وارد شود.

صادقی با تأکید بر اینکه مطلوب‌ترین حالت اجرای برنامه‌ها این است که از حضور مردم در برنامه‌ها استفاده شود، تصریح کرد: برنامه‌ریزی از سوی نهادها صورت بگیرد اما وظیفه اجرا بر عهده مردم گذاشته شود و بتوانیم حضور مردم را به صورت روشن در برنامه‌ها داشته باشیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار