در جلسه مشترک هیئت روسای دانشگاه علوم پزشکی و شورای شهر قم بر لزوم تشکیل کمیته هماهنگی برنامه‌های حوزه سلامت و مدیریت شهری در قم تأکید شد.
کد خبر: ۳۶۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷ 16 January 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، یکصد و شانزدهمین جلسه هیئت‌رئیسه دانشگاه علوم پزشکی با حضور ابوالفضل ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و معاونان و همچنین ولی‌الله بیاتی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قم در تالار شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

در این جلسه مسائل مربوط به حوزه سلامت و مدیریت شهری بررسی و مشکلات موجود در این زمینه موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

ولی‌الله بیاتی رئیس شورای اسلامی شهر قم در حاشیه برگزاری این جلسه اظهار داشت: هیئت‌رئیسه و اعضای شورای اسلامی شهر قم امروز با حضور در دانشگاه علوم پزشکی از خدمات گسترده مسئولان این دانشگاه قدردانی کردند.

وی افزود: حقیقتاً اقدامات دانشگاه علوم پزشکی قم در عرصه‌های درمانی، بهداشتی و آموزشی گسترده است که از خدمات آن‌ها قدردانی می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: در این جلسه مأموریت‌ها و مسائل و مشکلات موجود در این دانشگاه با حوزه مدیریت شهری موردبررسی قرار گرفت و مقرر شد تا کمیته‌ای به‌منظور هماهنگی برنامه‌های حوزه سلامت و مدیریت شهری ایجاد شود.

بیاتی افزود: در این کمیته معاون شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی قم حضور خواهند داشت تا بتوانیم با فعال کردن آن در راستای رفع مشکلات گام برداریم.

وی عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی نیازمند یک سری تحول در حوزه عمرانی است و با توجه به ساختمان‌های بیمارستان‌ها نیاز است تا بهسازی و یا بازسازی صورت گرفته و مراکز جدید ایجاد شود و شورای اسلامی شهر قم همان‌گونه که درگذشته با  دانشگاه همکاری داشته است، در آینده نیز چنین خواهند بود.

ابوالفضل ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز درباره برگزاری جلسه با اعضای شورای اسلامی شهر قم گفت: در ابتدا باید خالصانه از حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر و به‌ویژه ریاست شورا در دانشگاه علوم پزشکی قم قدردانی کنم، چراکه این جلسه دارای اثرات و فایده بسیاری بود.

وی افزود: در طول این چند سال و به‌ویژه در سال گذشته شهرداری و شورای اسلامی شهر قم همکاری تنگاتنگ و بسیار خوبی را با دانشگاه علوم پزشکی قم درباره اقدامات توسعه‌ای داشته‌اند و با برگزاری این جلسات این همکاری‌ها و هماهنگی‌ها روزبه‌روز تقویت خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: این جلسات علاوه بر تحکیم و تثبیت هر چه سریع‌تر برنامه‌ها سبب می‌شود تا دریچه جدید و نویدبخشی ایجادشده تا بتوانیم در یک فرایند کوتاه‌مدت تا پایان دولت اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای را محقق کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار