در هفته هفدهم ليگ برتر صورت مي‌گيرد
نماينده فوتبال استان قم در نهمين ديدار خانگي خود از فصل جاري ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور برابر تيم بالاي جدولي پيكان تهران صف‌آرايي خواهد كرد.
کد خبر: ۳۶۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹ 16 January 2017
به گزارش تابناک قم، آخرین برد صبایی‌ها در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به دیدار این تیم مقابل سایپا تهران در هفته هفتم باز می‌گردد که آنها بعد از یک باخت و پنج تساوی به صورت مقطعی از شرایط نامساعد جدول خارج شدند اما از هفته هشتم و باخت در میهمانی فولاد خوزستان، باز هم ناکامی‌های این تیم ادامه یافت و حتی بارها زمزمه تغییر در کادر فنی صبا به گوش رسید اما این اتفاق رخ نداد.

یک تساوی و یک پیروزی سهم صبا از جدال با پیکان در لیگ چهاردهم

از سوی دیگر دو تیم در شرایطی در هفدهمین بازی خود در شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که آخرین بار در لیگ برتر بازی‌‌ آنها با تساوی به پایان رسیده است زیرا دو تیم در هفته بیست و هشتم لیگ چهاردهم در قم بدون گل مساوی کرده‌اند.

اما در دیدار رفت لیگ چهاردهم در ورزشگاه شهید دستگردی تهران تیم صبای قم توانست با یک گل پیکان را مغلوب کند و پیکان در پایان آن فصل به بازی‌های لیگ دسته اول جام آزادگان سقوط کند، اما اکنون شرایط تغییر کرده و صبا در وضعیت بدی قرار گرفته است و با رتبه پانزدهمی جدول و ترس از خط سقوط از ساعت 15:30 دقیقه روز سه‌شنبه 28 دی‌ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برابر پیکان قرار می‌گیرد.

فاصله 17 امتیازی صبا و پیکان در جدول رده‌بندی لیگ شانزدهم

پیکان تهران و صبای قم در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته شانزدهم شرایطی متفاوت نسبت به یکدیگر دارند زیرا صبای قم با کسب تنها 9 امتیاز حاصل از یک پیروزی، 6 تساوی، 9 باخت، 11 گل زده، 23 گل خورد و تفاضل گل منفی 12 در مکان پانزدهم جدول رده‌بندی است.

اما پیکان تهران به مراتب از صبای قم شرایط بهتری دارد، زیرا شاگردان مجید جلالی با کسب هفت امتیاز حاصل از 6 پیروزی، هشت تساوی، دو باخت، 19 گل زده، 16 گل خورده، تفاضل گل مثبت سه و 26 امتیاز، در مکان چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر جای گرفته است.

دو تیم صبای قم و پیکان تهران در هفته دوم از نیم‌فصل نخست رقابت‌های شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که آن بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید، در حالی که مرتضی آقاخان برای پیکان و غلامرضا عنایتی از روی نقطه پنالتی برای صبا گلزنی کردند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار