مديركل نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم خبر داد
مديركل نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم گفت: در مجموع پيشرفت فيزيكي تونل غدیر ۷۶ درصد است و در نظر داریم براي رفاه حال زائران و مجاوران اين پروژه تا پيش از فرا رسيدن سال جديد به بهره‌برداري برسد.
کد خبر: ۳۶۱۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۳ 16 January 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به میزان پیشرفت پروژه تونل غدیر اظهار کرد: تونل غدیر حدفاصل خیابان طالقانی تا بلوار معلم است و احداث رمپ و لوپ موجود بهره‌برداری از ادامه تونل غدیر حد فاصل خیابان انقلاب تا معلم را مهیا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد:‌ احداث این پروژه بین شهرداری قم به عنوان کارفرما و شرکت توان راه ارجان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان منعقد شده است.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم با بیان اینکه مدت اجرای پروژه چهار ماه است، گفت: اکنون قسمت تابلیه لوپ حدود ۹۵ درصد، عملیات خاکبرداری داخل لوپ حدود ۶۰ درصد و عملیات تکمیلی برای دیواره‌سازی و بخشی از زیرسازی حدود ۱۰ درصد انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ تاکنون در مجموع پیشرفت فیزیکی پروژه ۷۶ درصد است و در نظر است برای رفاه حال شهروندان، زائران و مجاوران شهر کریمه اهل بیت(س) این پروژه تا پیش از فرارسیدن سال جدید به بهره‌برداری برسد.

حلوایی‌زاده عنوان کرد: با تکمیل این پروژه بخشی از پارکینگ‌های احداث شده در تونل غدیر به بهره‌برداری خواهد رسید و به ظرفیت پارکینگ شبستان اضافه می‌شود.

وی یادآور شد: با تلاش شهرداری منطقه هفت کل پلاک‌های مسیر به فراخور پیشرفت فیزیکی پروژه آزادسازی شده و به پیمانکار تحویل شد و اکنون هیچ گونه معارضاتی در این پروژه وجود ندارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار