با پايان رقابت 8 تيم
مسابقات لیگ والیبال قهرمانی رده سنی نوجوانان باشگاه‌های استان قم با رقابت هشت تيم به شکل دوره‌ای و قهرماني تيم كريمه به پايان رسيد.
کد خبر: ۳۶۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۹ 16 January 2017
به گزارش تابناک قم، با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته مسابقات هیأت‌ والیبال استان قم، هشت تیم به نمایندگی از باشگاه‌های فعال در رده‌های سنی پایه والیبال قم برای حضور در رقابت‌های فصل 1395 لیگ والیبال قهرمانی نوجوانان باشگاه‌های این استان اعلام آمادگی کرده و به شکل دوره‌ای رقابت کردند.

دیدارهای هفته پایانی از بازی‌های لیگ والیبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های استان قم با انجام چهار مسابقه برگزار شد و در این بازی‌ها تیم کریمه به عنوان مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی و سایر تیم‌ها برای کسب بهترین رتبه جدول به مصاف یکدیگر رفتند و پرونده این لیگ بسته شد.

در این لیگ نوجوانان والیبالیست عضو باشگاه کریمه قم با انگیزه نشان دادن توانایی‌ها و قابلیت‌های فنی خود به عنوان پشتوانه‌های تیم بزرگسالان این باشگاه‌ها در مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور، امسال در قالب سه تیم به مصاف رقبای خود در لیگ والیبال نوجوانان باشگاه‌های قم رفتند.

بازی‌های هشت تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ والیبال رده سنی نوجوانان در خانه والیبال قم برگزار شد و پایان این مسابقات با قهرمانی نوجوانان والیبالیست تیم کریمه (الف) قم همراه بود، در حالی که از سه تیمی که نماینده این باشگاه در لیگ امسال بودند تیم کریمه (ب) در مکان سوم جدول رده‌بندی ایستاد.

در شرایطی که بازیکنان نخبه و مستعد رده‌های سنی در قالب تمام تیم‌های شرکت کننده در مسابقات باشگاه‌های قم حضور داشتند، سرانجام والیبالیست‌های رده سنی نوجوانان باشگاه کریمه (الف) بر سکوی قهرمانی جای گرفتند، تیم نوین (الف) در مکان دوم ایستاد و نایب‌قهرمان شد و مقام سوم به تیم کریمه (ب) رسید.

بعد از انجام دیدارهای مرحله پلی‌آف، در دور پایانی این رقابت‌ها تیم نوجوانان کریمه (الف) با شکست دادن تیم نوین (الف) قهرمان مسابقات لیگ والیبال نوجوانان باشگاه‌های قم شد، ضمن اینکه تیم نوجوانان کریمه (ب) با عبور از سد تیم نوجوانان نوین (ب) مقام سوم را کسب کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار