کنگره گرامیداشت شهید حسین فهمیده و بیش از 300 شهید بخش مرکزی قم با حضور علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۱۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۲ 16 January 2017
به گزارش تابناک قم، کنگره گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده، سرداران و بیش از 300 شهید بخش مرکزی قم با همکاری بخشداری، ستاد اقامه نماز جمعه و حوزه مقاومت شهید جلالی ناحیه امام حسین(ع) در حسینیه فاطمه‌الزهرا(س) قنوات برگزار شد.

در ابتدای این مراسم بخشدار قنوات با تاکید بر اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس باید مورد توجه بخش‌های مختلف قرار گیرد، اظهار کرد: امیدواریم با مشارکت مسؤولان استانی و گسترش این برنامه‌ها بتوانیم در بخش قنوات عملکرد فرهنگی مطلوبی را رقم بزنیم.

علیرضا خزایی از تلاش دست‌اندرکاران ستاد اجرایی کنگره گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده، سرداران و بیش از 300 شهید بخش مرکزی قم طی یک ماه اخیر تقدیر کرد و افزود: شهید سید محمدابراهیم جنابان یکی از شهدای شاخص بخش قنوات است که امیدواریم با برگزاری این کنگره بتوانیم یاد و خاطره این شهید بزرگوار را نیز زنده نگه داریم.

همچنین جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی از خاطرات عملیات کربلا 5 یاد کرد و گفت: رزمندگان نظام اسلامی در این عملیات نیز همانند دیگر عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس به خوبی درخشیده و برای حراست از کشور، آرمان و ناموس خود از هیچ اقدامی دریغ نکردند.

سردار علی فضلی با بیان اینکه جامعه اسلامی باید به دنبال الگوبرداری از شهدای شاخص دفاع مقدس باشد، تصریح کرد: شهید حسین فهمیده به عنوان یکی از شهدای نوجوان دفاع مقدس کارنامه درخشانی را برای خود به ثبت رسانده و می‌تواند به عنوان الگو مورد توجه اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان قرار گیرد.

مدیحه‌سرایی مهدی سلحشور در وصف شهدای دفاع مقدس و اجرای محسن ترکاشوند از دیگر بخش‌های کنگره گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده، سرداران و بیش از 300 شهید بخش مرکزی قم بوده است.

لازم به ذکر است، حجت‌الاسلام علی عادل‌پور امام جمعه قنوات، سید احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، رضا فقیهی معاون هماهنگ کننده سپاه، محمد علی مختاران فرمانده ناحیه امام حسین(ع)، سردار سید جواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و رضا سیار فرماندار قم در این مراسم حضور داشتند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار