هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال در قم
دومین هفته فصل جاری رقابت‌های لیگ فوتبال باشگاه‌های استان قم با رقابت هشت تیم، پیروزی سه تیم و صعود عقاب پردیسان به صدر جدول رده‌بندی به پایان رسید.
کد خبر: ۳۶۱۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱ 15 January 2017
به گزارش تابناک قم، مسابقات هفته دوم از فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم در حالی به انجام رسید که این لیگ شبیه رقبت‌های لیگ برتر با رقابت هشت تیم در جریان است و تیم‌ها برای به دست آوردن جواز حضور در دسته بالاتر به شکل دوره‌ای برابر یکدیگر به میدان می‌روند.

نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال رده سنی بزرگسالان باشگاه‌های استان قم با لیگ برتر تفاوتی ندارد و همانند لیگ برتر که به شکل رفت و برگشت با حضور هشت تیم و در مدت 14 هفته به انجام می‌رسد، تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول نیز در مدت 14 هفته رقابت می‌کنند.

با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته مسابقات هیأت‌ فوتبال استان قم، امسال مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بزرگسالان باشگاه‌های استان قم با حضور هشت تیم سهیل، عقاب پردیسان، آریا، پیام، آرمان، شاهین، سیاه‌جامگان و یاران به انجام می‌رسد.

در هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های قم چهار مسابقه در زمین چمن مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد و تیم‌های یاران، عقاب پردیسان و آریا موفق به شکست حریفان خود شدند، در حالی که بازی‌های هفته نخست با پیروزی سهیل و عقاب پردیسان و دو تساوی به پایان رسیده بود و هفته دوم رقابت جذاب‌تری بین تیم‌های شرکت کننده در این فصل داشت.

در تنها بازی برگزار شده این هفته که با نتیجه تساوی همراه بود، تیم‌های شاهین و سیاه‌جامگان در مقابل یکدیگر هر چه زدند به در بسته خورد تا نتیجه 90 دقیقه تلاش آنها بدون اینکه توپی از خط دروازه‌ها عبور کند با تساوی بدون گل و تقسیم امتیازها همراه باشد.

دومین بازی هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم، دیدار تیم‌های پیام و عقاب پردیسان بود که در این مسابقه سه گل به ثمر رسید و در پایان عقاب پردیسان با نتیجه دو بر یک صاحب برتری شد تا با کسب دومین برد متوالی به صدر جدول رده‌بندی برود.

سومین مسابقه این هفته را تیم‌های یاران و سهیل برگزار کردند و در پایان فوتبالیست‌های تیم یاران دو بر یک حریف سرشناس خود را شکست دادند، ضمن اینکه مسابقه آریا با آرمان سه بر یک به سود تیم آریا به پایان رسید و پرونده بازی‌های این هفته با انجام چهار بازی بسته شد.

در پایان دیدارهای هفته دوم و بر اساس نتایجی که در چهار بازی برگزار شده این هفته به دست آمد، تیم فوتبال عقاب پردیسان با 6 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت، آریا با چهار امتیاز به مکان دوم صعود کرد و سایر تیم‌ها در رده‌های سوم تا هشتم لیگ دسته اول فوتسال قم جای دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار