با حضور آیت‌الله علوی گرگانی
با حضور آیت‌الله علوی گرگانی مجموعه ۴۰ جلدی قصه‌های قرآنی در قم رونمایی شد.
کد خبر: ۳۶۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹ 15 January 2017
به گزارش تابناک قم، مراسم رونمایی از مجموعه 40 جلدی قصه‌های قرآنی ظهر امروز با حضور آیت‌الله علوی گرگانی در قم برگزار شد.

مرجع تقلید شیعیان اظهار داشت: این‌ که هر کسی را بتوان با زبان خودش هدایت کرد بسیار کار پسندیده‌ای است همچنین اگر بتوانیم در آینده با زبان‌های دنیا آشنا و مردم جهان را با زبان خودشان هدایت کنیم بسیار کار بزرگی انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه قرآن هدایت‌گر همه جهانیان است گفت: قرآن هدایت‌گر همه امت‌ها است از این‌ رو این‌یک کار نیکی است که بتوانیم قصه‌های قرآن را به هفت زبان زنده دنیا ترجمه و عرضه کنیم.

مدیرعامل انتشارات گاج با بیان اینکه 15 سال است در این عرصه مشغول فعالیت هستم اظهار داشت: برای نخستین بار است که یک مجموعه 40 جلدی از قصه‌های قرآن را به هفت زبان زنده دنیا عرضه می‌کنم که با استقبال فراوانی همراه شده است.

وی تصریح کرد: این مجموعه 40 جلدی را با یک خلاقیت خاص برای جوانان نسبت به بقیه آثار مرتبط با آن منتشر کردیم همچنین این مجموعه با زبان بسیار ساده‌ای بیان‌شده مخصوصاً برای کسانی که با فضای مجازی سر و کار دارند.

ابوالفضل جوکار با بیان اینکه آرزوی چنین روزی را در سر داشته‌ام خاطرنشان کرد: سال‌ها در کشور آلمان زندگی می‌کنم و آرزوی این را داشتم که روزی داستان‌هایی از حافظ، سعدی و قرآن را بتوانم در دنیا عرضه کنم.

وی عنوان کرد: این مجموعه 40 جلدی قصه‌های قرآنی به هفت زبان زنده دنیا فارسی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ترکی استانبولی، اسپانیایی و روسی ترجمه‌ شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار