علیرضا رمضانی هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به صبای قم پیوست.
کد خبر: ۳۶۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲ 15 January 2017
به گزارش تابناک قم، فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از شانزدهم دی‌ماه آغازشده و تا پانزدهم بهمن نیز ادامه دارد که صبای قم در این مدت به دنبال جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی است.

صبا در لیگ شانزدهم ششمین بار به بازار نقل و انتقالات رفت و یک بازیکن دیگر به خدمت گرفت تا نقطه‌ضعف خود را پوشش دهد.

باشگاه صبای قم در فصل نقل و انتقالات علی‌رضا رمضانی هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی که در نیم فصل نخست در جمع شاگردان امیر قلعه نوعی توپ می‌زد  را به خدمت گرفت تا خط میانی را بهبود ببخشد.

پیش از این نیز محسن فروزان، حنیف عمران زاده، امید نظامی پور، میلاد نوری و مهرداد عبدی خانقاه به صبای قم ملحق شده بودند تا خلع ایجادشده توسط بازیکن را برطرف کنند.

در فصل نقل و انتقالات لیگ شانزدهم حامد لک، مسعود حق جو، وحید علی‌آبادی و عبدالکریم اسلامی که مهره تأثیرگذاری در صبا بودند به تیم‌های دیگر پیوستند.

گفته‌ شده یک خرید دیگر برای صبای قم درراه خواهد بود، میثم مجیدی مدافع چپ استقلال تهران در لیست خرید مرفاوی قرار دارد و باشگاه صبا به دنبال جذب این بازیکن است.

اگر مجیدی به صبا بیاید تعداد مدافعان چپ این تیم افزایش چشمگیری پیدا می‌کند چراکه پیش‌ازاین دیو سالار، سیف پناهی و بیک زاده ظرفیت بازی در این پست رادارند.

شاگردان صمد مرفاوی در شانزده بازی گذشته تنها یک پیروزی، 6 تساوی  و 9 شکست را به‌دست آورده‌اند و با 9 امتیاز رده پانزدهم را به خود اختصاص داده‌اند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار