آیت الله نوری همدانی:
یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: دنیا از مادی‌گری خسته شده و تشنه فرهنگ اهل بیت(ع) است.
کد خبر: ۳۶۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹ 15 January 2017
به گزارش تابناک قم، آیت الله حسین نوری همدانی قبل از ظهر یکشنبه در دیدار مدیر موسسه گاج که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به اینکه دنیا تشنه معنویت و حقایق است، گفت: دنیای کنونی از مادیت و جریان مادی خسته شده و به دنبال پناهگاهی برای نجات خود از خطرات و مشکلات است.

وی در ادامه با بیان اینکه در انتشار کتاب با موضوعات قرآنی و به زبان‌های زنده دنیا اقدامی پسندیده است، بیان داشت: این اقدام مانند کار کسانی است که بخواهند به تشنگان آب برسانند.

استاد سطوح عالی حوزه در ادامه به وجود دشمنان فراوان در مقابل دین اسلام و فرهنگ اهل بیت(ع) اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام سعی دارند با روش‌های مختلف در برابر اسلام ایستادگی کنند و با انتشار کاریکاتورهای موهن، اسلام هراسی، شیعه هراسی و ایمان هراسی اسلام را به حاشیه برانند.

وی تأکید کرد: گام برداشتن در برابر چنین دشمنانی باید به گونه‌ای باشد که دشمنان احساس کنند قرار گرفتن در مقابل چنین فرهنگی غیر ممکن است.

آیت الله نوری همدانی در ادامه ضمن تأکید بر اینکه اشاعه فرهنگ قرآنی نیازمند مهارت و تخصص است، ابراز داشت: قصه قوم حضرت موسی و نجات آنان از فرعونیان یکی از قصه‌های مهم در قرآن است که می‌شود به آنها پرداخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایت‌های اسرائیل در منطقه اشاره کرد و ادامه داد: اسرائیل در تمامی درگیری‌های منطقه از سوریه، یمن و عراق دخالت دارد تا از این طریق یک حاشیه امن برای خود ایجاد کند.

این مرجع تقلید بیان کرد: امام راحل از جمله افرادی بودند که به خوبی چهره اسرائیل را شناخت چون ایشان از قرآن کریم الهام می‌گرفتند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار