مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم گفت: تیم‌های متخلف فوتسال قم به ۲ دسته پایین‌تر سقوط می‌کنند.
کد خبر: ۳۶۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ 15 January 2017
به گزارش تابناک قم، رضا بمانی در مورد حواشی دیدارهای این هفته لیگ دسته اول فوتسال استان قم گفت: کمیته فوتسال سعی بر برگزاری مسابقات با آرامش و نظم دارد و برای این منظور همکاری باشگاه‌ها الزامی است و در غیر این صورت، نظم عمومی مسابقات دچار اخلال می‌شود.

وی افزود: ۲ مسابقه این هفته توسط داور بازی تعطیل شد که یکی از آن‌ها به دلیل نبود عوامل در کنار نیمکت پس از اخراج سرپرست تیم بود که داور طبق قانون بازی را تعطیل کرد و در مورد دوم، تیمی که ۴ بر یک از حریف خود عقب بود در لحظات پایانی بازی اعتراضاتی به کادر داوری داشت که تیم داوری صلاح ندانست بازی را ادامه دهد.

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم گفت: در مورد مسابقه دوم، بی انضباطی صورت گرفته است و گزارش این بازی که توسط داوران و ناظر تهیه شده به کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان قم می‌رود و نتیجه نهایی و آرای مربوط به خاطیان طبق این گزارش اعلام می‌شود.

بمانی بیان داشت: با توجه به حساسیت مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم، در صورت عدم حضور تیمی در ادامه  مسابقات به غیر از جریمه نقدی سنگین تیم متخلف ۲ پله سقوط می‌کند و سال آینده باید در لیگ دسته دوم رقابت کند.

وی تاکید کرد: سازمان مسابقاتی فوتسال قم سال آینده شامل لیگ برتر، دسته اول و دسته دوم است و بنا بر این تیمی که امسال در لیگ دسته اول است و ۲ رده سقوط می‌کند سال آینده باید در سومین رده مسابقاتی فوتسال قم مسابقه دهد و باشگاه‌ها باید این موضوع را مد نظر داشته باشند.

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم عنوان کرد: لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم امسال با حضور ۱۴ تیم برگزار می‌شود که تیم‌های اول تا هشتم لیگ به لیگ برتر و تیم‌های نهم تا چهاردهم به لیگ دسته اول سال آینده می‌روند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار