مدیر روابط عمومی آبفای قم خبر داد
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: تا پایان سال جاری تعداد حامیان آب در مدارس ابتدایی قم به 4400 نفر می‌رسد.
کد خبر: ۳۶۰۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۱ 15 January 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، محمد کربلایی ابراهیمی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی آبفای قم اظهار داشت: اجرای طرح حامیان آب از جمله اقداماتی است که آبفای قم در راستای سیاست‌ها و اهداف وزارت نیرو به منظور ترویج فرهنگ استفاده درست از آب در دستور کار قرار داده است.

وی هدف از اجرای این طرح را آشناکردن دانش آموزان با اهمیت آب و  نهادینه کردن فرهنگ استفاده درست از این مایع حیاتی ذکر کرد و  با قدردانی از مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان قم در اجرای این طرح گفت: امیدواریم با اجرای مؤثر این طرح گام‌های مؤثری در راستای ارتقای فرهنگ استفاده درست از آب برداریم و این مهم را در میان گروه مخاطب کودک و نوجوان که آینده‌سازان ایران عزیز خواهند بود، نهادینه کنیم.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه تعداد حامیان آب در مدارس قم تا پایان سال جاری به 4 هزار و 400 نفر خواهد رسید، ابراز داشت: در طرح حامیان آب امسال علاوه بر حامیان آب که در سال‌های گذشته انتخاب شدند، از هر مدرسه ابتدایی تعداد 6 نفر حامی آب جدید انتخاب می‌شوند.

وی با بیان اینکه در طرح حامیان آب ضمن تحویل دفترچه کار به حامیان آب، فعالیت‌های سالیانه آن‌ها در مدارس رصد و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در پایان سال تحصیلی از حامیان و مربیان فعال در این طرح در گردهمایی بزرگ حامیان آب تقدیر به عمل می‌آید.

کربلایی ابراهیمی یادآور شد: در طرح حامیان آب، به منظور ارتقا سطح آگاهی دانش آموزان نسبت به مقوله آب، فصلنامه حامیان آب به طور منظم طراحی، چاپ و در مدارس توزیع و نصب می‌شود.

وی تهیه مطالب آموزشی پیرامون آب، و ارائه آن به صورت نوشتاری و تصویری بر روی تابلوی اعلانات و به صورت حضوری سر صف، نظارت بر محل‌های اتلاف و هدر رفت آب در مدارس و اطلاع به مدیر مدرسه و نظارت بر تعمیر و اصلاح ادوات و تجهیزات آبی مدارس در صورت لزوم، هماهنگی برگزاری نمایشگاه‌های دوستی با آب با هماهنگی و همکاری مدیران و دانش آموزان، مسابقات مختلف فرهنگی و هنری مرتبط با آب و تعامل با مروجین شرکت آب و فاضلاب به منظور ارائه نقطه نظرات، انعکاس عملکرد و ... را بخشی از تکالیف و وظایف حامیان آب برشمرد.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای قم در پایان اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند اخبار فعالیت حامیان آب در مدارس استان را از طریق کانال تلگرامی hamiyan_ab_qom@ دنبال کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار