مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم خبر داد
مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم از پيشرفت ۵۰ درصدي بوستان كوثر قم خبر داد.
کد خبر: ۳۶۰۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۹ 15 January 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم،‌ پیام جوادیان با اشاره به بحث تأمین آب ویژه بوستان‌ها اظهار کرد: تمهیداتی برای آب در نظر گرفته شده و چاه‌های جدیدی برای این کار آماده شده است ضمن اینکه استفاده از پساب در فضای سبز شهری در مرحله انعقاد قرارداد است.

وی عنوان کرد: کل عرصه‌هایی که در سطح شهر تحویل داده شده، باید تا پایان سال به صورت کامل در آنها کاشت انجام ‌شود، البته جلساتی در استانداری به ریاست معاون عمرانی استاندار برگزار می‌شود، تا یک سری از عرصه‌ها را مشخص کنیم و بتوانیم بحث توسعه فضای سبز را انجام دهیم.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه ۳۰۵ بوستان شهری در شهر قم وجود دارد، گفت:‌ امسال نیز ۲۵ پارک جدید را از ابتدای سال آغاز کرده ایم و تا پایان سال این پارک‌ها به پارک‌های شهر قم در مناطق یک،‌ دو، پنج، ۶ و هشت اضافه می‌شود.

وی با اشاره به احداث پروژه بوستان کوثر گفت: این پروژه پارک جنگلی بوده که در ابتدای میدان مفید به طرف شهرک قدس، ابتدای بلوار شهید آوینی واقع شده است.

جوادیان خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد عملیات اجرایی بوستان انجام شده اکنون بحث درختکاری و روشنایی در دستور کار است، این بوستان به زودی یکی از پارک‌های کوهستانی و بسیار زیبای شهر قم می‌شود، البته در کنار این بوستان باغ پرندگان به مساحت حدود ۱۶ هکتار واقع شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار