نقل و انتقالات نيم‌فصل ليگ برتر فوتبال
تيم فوتبال صباي قم در نقل و انتقالات نيم‌فصل ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور يك هافبك جديد براي تقويت خط مياني خود به خدمت گرفت.
کد خبر: ۳۶۰۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۱ 15 January 2017
به گزارش تابناک قم، در حالی که نقل و انتقالات نیم‌فصل مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز شانزدهم دی‌ماه آغاز شده و تا پانزدهم بهمن ماه ادامه دارد، صبای قم همانند سایر تیم‌های لیگ برتری به دنبال جذب بازیکنان مد نظر برای رفع نقاط ضعف خود است.

نماینده فوتبال استان قم که با کسب تنها یک برد، تحمل 9 باخت و قبول 6 تساوی در 16 بازی قبل خود از مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به هیچ عنوان نتایجی در خور شأن و جایگاه صبای قم کسب نکرده و اکنون برای تقویت خط میانی خود هافبک تراکتورسازی تبریز را به خدمت گرفته است.

این بازیکن علیرضا رمضانی است که یکی از شاگردان امیر قلعه‌نویی در تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بود و به دلیل اینکه در این تیم پرمهره تبریزی کمتر فرصت حضور در ترکیب اصلی و میدان مسابقه را داشت، تصمیم به جدایی از جمع تبریزی‌ها گرفت تا به صبای قم ملحق شود.

این در حالی است که صبای قم در نقل و انتقالات نیم‌فصل مهاجم گلزنی همچون عبدالکریم اسلامی را از لیست خود خارج کرد و این بازیکن به لیگ دسته اول فوتبال جام آزادگان و تیم بادران تهران رفت اما اکنون علیرضا رمضانی که سابقه بازی در تیم‌های استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز را دارد به صبای قم پیوسته است.

صبای قم در خط حمله خود مهاجمانی همچون غلامرضا عنایتی، وحید امرایی، احمد حسن‌زاده، سیدعلی فاطمی و منصور تنهایی را دارد و با توجه به ضعف صبا در کار گلزنی باید منتظر ماند و دید که کادر فنی این تیم از بین این تعداد مهاجم، برای رفع تقویت صبا در گلزنی چه تصمیمی خواهد گرفت، با توجه به اینکه رمضانی در کار گل‌سازی می‌تواند به صبای قم کمک زیادی بدهد.

تیم فوتبال صبای قم در حال حاضر با کسب 9 امتیاز از 16 مسابقه با عملکردی ضعیف و دور از انتظار در بین 16 تیم حاضر در شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در مکان پانزدهم جای دارد و فاصله این تیم با تیم رده شانزدهم جدول تنها یک امتیاز است.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار