در دیدار وزیر بهداشت با آیت الله شبیری زنجانی مطرح شد
حسن قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت پس از حضور در مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی که در مسجد اعظم برگزار شد، با حضور در بیت آیت‌الله شبیری زنجانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۳۵۹۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ 13 January 2017
به گزارش تابناک قم، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که شب گذشته به قم سفر کرده است با آیت‌الله شبیری زنجانی دیدار کرد.

آیت الله شبیری زنجانی در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات خدمتگزاران در وزارت بهداشت و به ویژه وزیر بهداشت گفت: خدمت به مردم بهترین کارها است و قدر این نعمت را بدانید.

وی از خدمات دکتر قاضی زاده هاشمی قدردانی کرد و افزود: خدمت به مردم بهترین نباید دست کم گرفته شود و همواره بکوشید تا به مردم خدمات رسانی کنید.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این دیدار با اشاره به راه اندازی بیمارستان فرقانی گفت: این بیمارستان یکی از خدمات گسترده ای بود که در قم ارائه شد و با راه اندازی آن شاهد حضور و استقبال گسترده مردم در آن هستیم.

سید حسن قاضی زاده هاشمی افزود: موفق شدیم این بیمارستان را پس از گذشت 20 سال در این دولت به اتمام برسانیم که یکی از بیمارستان های جنرال و مجهز کشور است.

در ادامه این دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز گفت: به لطف خداوند قرار است احداث بیمارستان شهدای نیروگاه را نیز در آینده نزدیک به اتمام رسانده که با افتتاح آن مشکلات مردم منطقه نیروگاه رفع خواهد شد.

ابوالفضل ایرانی خواه افزود: علاوه بر این، بیمارستان 220 تختخوابی امیرالمومنین(ع) نیز ظرف مدت سه تا چهار ماه آینده تکمیل می شود که توسط مرحوم آیت الله خوانساری احداث و توسط دولت تجهیز خواهد شد.

قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی پنجشنبه شب برای شرکت در آئین بزرگداشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به قم سفر کرده بود.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار