مربی پیشین تیم فوتبال صبای قم:
الهامی گفت: من با وجود جدا شدن از صبا هنوز هم با صمد مرفاوی رفاقت دارم.
کد خبر: ۳۵۹۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱ 11 January 2017
به گزارش تابناک قم، ساکت الهامی در خصوص نحوه جدایی خود از تیم صبای قم اظهار کرد: با وجود جدا شدن از صبا هنوز هم با صمد مرفاوی رفاقت دارم، همچنین "کشوری فرد" مدیرعامل این تیم نیز یکی از مدیران صادق و زحمتکش فوتبال ماست که من با او نیز مشکلی نداشتم.

وی افزود: من نه با مرفاوی و نه با هیچ مربی دیگری دست به یقه نشده ام و افرادی که چنین شایعاتی را مطرح می کنند بدانند که دلیل جدایی من از صبای قم فقط به این خاطر بود که احساس کردم دیگر نمی توانم به این تیم کمک کنم، بنابراین تصمیم گرفتم به صورت توافقی از صبا جدا شوم.

الهامی همچنین در مورد احتمال پیوستنش به تیم دسته یکی نساجی قائمشهر به عنوان مربی عنوان کرد: میان من و مدیران باشگاه نساجی مذاکراتی انجام شده اما هنوز هیچ چیز قطعی نشده است. به احترام مردم قائمشهر به مازندران آمده ام و در این مدت کوتاه فهمیدم که تماشاگران تیم نساجی بسیار فوتبال دوست و خونگرم هستند.

وی ادامه داد: نساجی اکنون در رده ششم جدول رده بندی لیگ دسته یک قرار دارد و تیم های اکسین البرز، خونه به خونه بابل، بادران تهران، مس کرمان و پارس جنوبی جم از جمله حریفان قدرتمند ما در فصل جاری هستند که پول های زیادی نیز خرج کرده اند. امیدوارم بتوانیم بازیکنان مدنظر خود را جذب کنیم تا جایگاه نساجی در ادامه فصل ارتقاء یابد.

مربی پیشین تیم صبای قم با اشاره به تصمیم اخیر فیفا مبنی بر چهل و هشت تیمی شدن جام جهانی 2026 گفت: این تصمیم فیفا همه اهالی فوتبال را شوکه کرد زیرا چهل و هشت تیمی شدن جام جهانی باعث کاهش کیفیت و خسته کننده شدن رقابت ها می شود و از حلاوت و شیرینی صعود تیم ها به جام جهانی نیز کاسته می شود.

وی افزود: چنین تصمیمی فقط به سود تیم های ملی هند،مالزی،عربستان و چین خواهد بود زیرا این کشورها از صعود به جام جهانی ناتوان هستند و تنها وقتی می توانند در این آوردگاه بزرگ حضور داشته باشند که تعداد سهمیه تیم های صعود کننده از قاره آسیا افزایش یابد.  
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار