با حضور مدیران شهری
نمایشگاه الکترونیک و کامپیوتر «الکامپ» امشب با حضور جمعی از مدیران شهری در قم آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۳۵۹۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸ 11 January 2017
به گزارش تابناک قم، مراسم افتتاحیه نمایشگاه الکترونیک و کامپیوتر «الکامپ» امشب با حضور علیرضا قاری‌قرآن معاون شهرسازی و امور زیربنایی، اکبر قلیچ رئیس مرکز مدیریت هوشمند ترافیک و حسین شعبان‌زاده مدیرعامل سازمان حمل‌و نقل و ترافیک شهرداری قم در محل نمایشگاه دائمی استان آغاز به کار کرد.

بخش‌های مختلف مرتبط با حوزه‌های الکترونیک و کامپیوتر از جمله مخابرات، اپراتورهای ارتباطی، مراکز رشد و پارک علم و فناوری در نوزدهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ استان قم امکانات و تجهیزات خود برای عموم مردم به نمایش می‌گذارند.

همچنین شهرداری قم در راستای فرهنگ‌سازی برای رسیدن به اهداف مورد نظر شهر هوشمند در این نمایشگاه عملکرد خود در حوزه‌های مختلف حمل و نقل و ترافیک هوشمند را گزارش می‌دهد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم در حاشیه  افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: مدیریت هوشمند و توسعه سامانه‌های نظارتی و کنترلی در حوزه‌های مختلف حمل و نقل و ترافیک به شیوه گسترده مورد توجه قرار گرفته است چراکه روش‌های جدید نتایج مثبتی را در این حوزه‌ها به دنبال دارد.

لازم به ذکر است، این نمایشگاه به همت شرکت توسعه نمایشگاه‌های بین‌المللی استان و با مشارکت شهرداری قم برپا شده و از 22 تا 25 دی‌ماه هر شب از ساعت 17 الی 22 میزبان شهروندان و زائران شهر کریمه اهل بیت(ع) خواهد بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار