مديركل نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداری قم خبر داد
مديركل نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداری قم گفت: با توجه به پیشرفت فیزیکی 75 درصدی پروژه 15 خرداد تا آذرماه، پیش بینی می‌شود این پروژه تا پایان سال جاری به بهره داری برسد.
کد خبر: ۳۵۹۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴ 11 January 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به وضعیت کنونی پروژه سه سطحه 15 خرداد اظهار کرد: این پروژه از 30 آذرماه سال جاری برای اجرا از شرکت قرارگاه قائم به سازمان توسعه و عمران شهرداری واگذار شد.

وی افزود: پس از واگذاری این پروژه به سازمان توسعه و عمران شهرداری فعالیت‌های عمرانی شامل تکمیل روگذر، راست گرد جنوب غربی از سمت میدان جهاد و راست گرد جنوب شرقی حدفاصل عماریاسر تا بلوار 15 خرداد آغاز شد.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم گفت: در بخشی از زیرگذر سه سطحه 15 خرداد به سمت میدان جهاد خاکبرداری، جدول گذاری، زیرسازی آسفالت، رفع معارض برق و تامین برق نیز آغاز شده است.

وی با اشاره به پیشرفت این پروژه از زمان واگذاری به سازمان توسعه و عمران شهرداری بیان کرد: در این مدت زمان کوتاه عملیات تکمیلی روگذر رو به اتمام است که در صورت تکمیل تا پایان هفته، بار ترافیکی بر روی این مسیر جاری می‌شود.

حلوایی زاده اضافه کرد: شهرداری با تمام توان در تلاش است عملیات خاکبرداری زیر گذر، بخشی از پل و راست گردهای شمالی را به پایان برساند.

وی با تاکید بر اینکه انتظار داریم تا پایان سال جاری تمام سطوح بلوار 15 خرداد تمام شود و به بهره برداری برسد، گفت: این پروژه که از دی ماه سال 92 آغاز شده تا 9 آذرماه سال جاری 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم ادامه داد: از صفر تا 100 این پروژه مبلغ 42 میلیارد تومان برآورد شده بود که این هزینه‌ها به نسبت پیشرفت پروژه به سرعت تخصیص یافته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار