مدیرکل تأمین اجتماعی قم:
مدیرکل تأمین اجتماعی استان تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری قم در ۹ ماهه امسال را ۲۳۰۲ نفر اعلام کرد و گفت: در مدت مذکور ۲۱ میلیارد و ۶۶ میلیون تومان به واجدان شرایط مقرری بیکاری در استان قم پرداخت شد.
کد خبر: ۳۵۸۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 11 January 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی قم، سید مجتبی موسوی در جلسه کمیته بیمه‌ای استان از پرداخت 308 میلیارد تومان بابت تعهدات تامین اجتماعی در قم خبر داد و اظهار داشت: این رقم که به جز هزینه‌های درمانی تأمین اجتماعی در استان قم است در مقایسه با مدت مشابه سال 94 رشد 24 درصدی داشته است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان قم افزود: پرداخت کمک هزینه‌های بارداری، اروتز و پروتز، ازدواج، سفر بیمار، غرامت نقص عضو، کفن و دفن و ایام بیماری از جمله تعهدات کوتاه‌مدت سازمان تأمین اجتماعی در قبال بیمه‌شدگان است.

وی افزایش پرداخت در بخش تعهدات کوتاه مدت را 18 درصد نسبت به مدت مشابه سال 94 عنوان کرد و گفت: در 9 ماهه امسال بیش از 10 میلیارد و 675 میلیون تومان بابت تعهدات کوتاه‌مدت به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در قم پرداخت شده است که بیشترین افزایش در بخش پرداخت غرامت نقص عضو است.

موسوی تصریح کرد: در 9 ماهه سال 95، مبلغ 308 میلیارد و 690 میلیون تومان در بخش تعهدات بلند مدت به مستمری بگیران و بازنشستگان تأمین اجتماعی قم پرداخت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش 24 درصدی همراه است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری قم در 9 ماهه امسال را 2302 نفر اعلام کرد و ادامه داد: در مدت مذکور 21 میلیارد و 66 میلیون تومان به واجدان شرایط مقرری بیکاری در استان قم پرداخت شد.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار