در کمیسیون سیاسی اجتماعی مجلس خبرگان صورت گرفت
وزیر اطلاعات در کمیسیون سیاسی اجتماعی مجلس خبرگان رهبری گزارشی از مسائل سیاسی و امنیتی داخلی و منطقه‌ای ارائه داد. مجلس خبرگان رهبری، 6 کمیسیون دارد که در فاصله بین اجلاسیه‌های رسمی این مجلس، مسائل داخلی و خارجی را به صورت مستمر مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.
کد خبر: ۳۵۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۲ 06 January 2017
به گزارش تابناک قم، جلسه کمیسیون‌های «تدوین آیین نامه داخلی»، «سیاسی ـ اجتماعی» و «تحقیق» مجلس خبرگان رهبری در قم تشکیل شد.

هر یک از این کمیسیون‌ها حسب شرح وظایف مصوب خود پیرامون مسائل داخلی مجلس خبرگان رهبری و نیز مسائل جاری داخلی و بین‌المللی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه کمیسیون «تدوین آیین نامه داخلی» اعضاء، طرح‌های ارجاعی به کمیسیون را مورد بررسی قرار دادند.

در کمیسیون «سیاسی ـ اجتماعی» هم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات که عضو این کمیسیون نیز هست، گزارشی از مسائل سیاسی و امنیتی داخلی و منطقه‌ای ارائه داد. 

دستور کار دیگر این کمیسیون بررسی مشکلات معیشتی و بحث درباره راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی بود که با حضور یکی از کارشناسان مسائل اقتصادی به این موضوع پرداخته شد.

خاطرنشان می‌شود مجلس خبرگان رهبری، 6 کمیسیون دارد که در فاصله بین اجلاسیه‌های رسمی این مجلس، مسائل داخلی و خارجی را به صورت مستمر مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار