وضعیت صبا وحشتناک تر شد
روز گذشته صبای قم، روز پرماجرایی را سپری کرد. از رفتن حامد لک و شایعه حضور محسن فروزان تا جذب حنیف عمران زاده و استعفای مرفاوی و از همه عجیب تر انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی که توسط او، تایید و توسط مدیرعامل صبا تکذیب شد و درنهایت هم ماندن مرفاوی.
کد خبر: ۳۵۴۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۹ 04 January 2017
به گزارش تابناک قم، روز گذشته در فضای مجازی اخباری مبنی بر کناره گیری صمد مرفاوی از تیم فوتبال صبای قم و خداحافظی وی بعد از پایان تمرینات با اعضای تیم و کادر فنی منتشر شد.

خبر استعفای مرفاوی بلافاصله با سرمربی شدن بختیاری زاده در صبا کامل شد. 

سهراب بختیاری زاده در گفت و گو با برخی رسانه ها خود را سرمربی جدید صبا معرفی کرده و حتی از انتخاب دستیاران خود نیز خبر داد.

وی گفت: سالها پیش زمانی که بازیکن صبا بودم مدیران باشگاه از من خواستند جانشین آقای یاوری بشوم اما یادم هست حتی تلفن خانه ام را از برق کشیدم و موبایلم را خاموش کردم تا در رودربایستی سرمربی نمانم.
 
آن وقتها فکر می کردم هنوز شرایط سرمربیگری را ندارم و برای این کار صبر کردم؛ امیدوارم که این دفعه انتخاب درستی انجام شده باشد و در مسیر موفقیت قدم بردارم. کار در صبا بسیار سخت است ولی حتما امیدوار بودم که به اینجا آمده ام. قبل از هر چیز باید اوضاع تیم را برای شروع بهتر کرد. من امشب به تهران می آیم و با توجه به اینکه شنیده ام چند بازیکن قصد جدایی دارند و دو نفر از تیم جدا شده اند تلاش می کنم آنها را به صبا برگردانم.
 
البته به کمک آقای کشوری فرد هم احتیاج داریم و همین طور مسئولان استان و البته هواداران که باید بیایند و کمک کنند تا این تیم که از تیمهای مهم لیگ است بماند». 

بازیکنان تصمیم گرفتند دیگر تمرین نکنند تا مشکلات حل شود

بعد از آن رضا عنایتی در خصوص اتفاقاتی که در تیم فوتبال صبای قم رخ داده و صمد مرفاوی با بازیکنان خداحافظی کرده است، گفت: آقای مرفاوی امروز به محل تمرین آمد و با بازیکنان خداحافظی کرد. البته مشکل تیم ما مشکل بودجه است و اصلا نمی‌دانیم چه اتفاقی در حال رخ دادن است. هزینه‌ای هم برای تیم صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: امروز با بازیکنان صحبت کردم و در محل تمرین حضور داشتم و نیمچه تمرینی انجام دادیم ولی دیگر نمی‌توانم بازیکنان را مجاب کنم که صبور باشند و به کارشان ادامه دهند.

عنایتی تاکید کرد: بچه‌ها عزم‌شان را جزم کردند که دیگر تمرین نکنند تا زمانی که مشکلات حل شود. امروز هم بعد از جلسه‌ای که با هم در محل تمرین داشتیم گفتم هر تصمیمی بگیرید من حرفی نمی‌توانم بزنم چون از روی آنها خجالت می‌کشم. 

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود سهراب بختیاری‌زاده سرمربی شده، گفت: من که در مورد مسائل کلان باشگاه نمی‌توانم حرف بزنم. من حتی در مورد مسائل تیم هم صحبت نمی‌کنم چه برسد به اینکه بخواهم در مورد مربی جدید حرف بزنم.

مهاجم تیم فوتبال صبا تاکید کرد: تیم مدیرعامل دارد و آنها مطلع هستند که چه اتفاقاتی در مجموعه می‌افتد ولی این را می‌دانم که تمام مشکل بودجه است. 

عنایتی در خصوص اینکه بختیاری‌زاده مدعی شده یک هفته است با کشوری‌فرد در ارتباط است اما مدیرعامل باشگاه صبا از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند،‌گفت: واقعا چنین اتفاقی افتاده است؟ یعنی بختیاری‌زاده اعلام کرده با مدیرعامل صحبت کرده و آقای کشوری‌فر مدعی شده با بختیاری‌زاده در ارتباط نیست؟ واقعا نمی‌دانم چه بگویم!

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان صبا با صمد مرفاوی مشکل داشتند یا خیر، گفت: اصلا بازیکنان مشکلی با مرفاوی نداشتند چون او انسانی پاک است و فوق‌العاده زحمتکش.

تغییر و تحولات کادر فنی قطعی نیست

این در حالی است که عصر دیروز یک منبع آگاه در باشگاه صبای قم،گفت: با توجه به مشکلات مالی باشگاه و جدایی چند بازیکن از تیم فوتبال صبا، احتمال تغییر و تحولات در راس کادر فنی این تیم وجود دارد ولی هیچ چیز هنوز قطعی نیست.

وی که خواست نامش فاش نشود، افزود: صمد مرفاوی امروز با بازیکنان خداحافظی کرده ولی تا زمانی که ایشان به صورت رسمی استعفا ندهد و استعفای وی نیز پذیرفته نشود، نمی توان گفت همه چیز تمام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مدیرعامل باشگاه صبای قم اعلام کرده تا من هستم از صمد مرفاوی حمایت می کنم، ممکن است استعفای ایشان پذیرفته نشود.

این مقام آگاه در باشگاه صبا با اشاره به گمانه زنی های رسانه ای مبنی بر پیوستن سهراب بختیاری زاده به این تیم به عنوان سرمربی نیز گفت: در صورت پذیرفته شدن استعفای مرفاوی، امکان حضور سهراب بختیاری زاده در این تیم وجود دارد ولی هنوز چیزی قطعی نیست.

وی همچنین از جدایی حامد لک دروازه بان این تیم خبر داد و گفت: متاسفانه صبا با مشکلات مالی متعددی مواجه است و امید است در نیم فصل مشکل این تیم برطرف شود.

مدیرعامل تکذیب کرد

اما محمدرضا کشوری فرد، مدیرعامل صبا حضور بختیاری زاده را کاملا تکذیب کرد و گفت با او فقط برای جانشینی الهامی به عنوان دستیار مرفاوی حرف زده آنهم یک هفته قبل.

کشوری فرد گفت: من یک هفته پیش با سهراب بختیاری ‌زاده صحبت کردم تا به عنوان دستیار صمد مرفاوی و به جای ساکت الهامی به صبا بیاید که او گفت می‌ خواهد در لیگ یک بماند و به صبا نیامد و قضیه همان یک هفته پیش مسکوت ماند.
 
وی افزود: مرفاوی امروز سر تمرین بازیکنان را دور خود جمع کرده و خداحافظی کرده است اما در صحبتی که او شب گذشته با من داشت حرفی از رفتن نبود. درباره بختیاری زاده اصلا اتفاقی نیفتاده که من بخواهم به مدرک او فکر کنم.

مرفاوی: استعفا نداده ام

و در نهایت تیر خلاص را خود مرفاوی شلیک کرد که گفت اصلا استعفا نداده است.

وی گفت: نمی دانم این شایعه استعفا از کجا درآمد. من به باشگاه صبا رفتم و به آقای کشوری فرد گفتم چرا اجازه دادید کریم اسلامی برود. او مهاجم بود و من در این فاصله نمی توانم مهاجم پیدا کنم. من به کشوری فرد گفتم حالا که از فروش اسلامی پول به باشگاه آمده است حداقل آن را به بازیکنان بدهید چون آنها نیاز دارند ولی متاسفانه این پول را به ساکت الهامی داده اند.
 
مرفاوی ادامه داد: بعد از آن به تمرین آمدم و به بازیکنان گفتم باشگاه پول را خرج کارهای دیگر کرده چراکه سیاه بازی بلد نیستم و نمی توانم دروغ بگویم. من اصلا استعفایی نداده ام. ضمن اینکه فسخ قرارداد هم شروطی دارد و اول باید با من تسویه حساب کنند ولی مثل اینکه خیلی ها عجله داشتند زود من را برکنار کنند و جانشینم را انتخاب کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار