در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور؛
تیم فوتسال یاسین پیشروی قم در دیداری از لیگ برتر فوتسال در قم مقاومت البرز را در هم شکست و این تیم را مغلوب کرد.
کد خبر: ۳۵۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۰ 30 December 2016
به گزارش تابناک قم، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز برگزار شد و در یکی از بازی‌ها در قم تیم فوتسال یاسین پیشروی قم موفق شد در خانه از سد تیم مقاونت البرز عبور کند.

در این مسابقه که عصر پنج‌شنبه در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد تیم فوتسال یاسین پیشروی قم موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر حریف خود را شکست دهد و اولین پیروزی خود در نیم فصل دوم لیگ برتر را کسب کند.

در این بازی یاسین پیشرو در نیمه اول توسط کاپیتان سعید قاسمی به گل رسید و با همین گل به رختکن رفت و در نیمه دوم با حفظ برتری خود در جریان بازی موفق شد ۲ بار دیگر توسط هاشم فرج‌زاده و امین مجیدی‌پور به گل برسد و ۳ امتیاز این بازی را کسب کند.

یاسین در این مسابقه تیم برتر میدان بود و حتی می‌توانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند و این در حالی بود که مقاومت البرز تنها از ۹ بازیکن در ترکیب خود برای این مسابقه بهره می‌برد.

شاگردان محمد رضا حیدریان در بازی رفت در کرج نیز موفق به شکست مقاومت البرز شده بودند و به لطف پیروزی امروز در خانه جمع امتیازات خود را به عدد ۲۰ رساندند تا در جدول رده بندی وضعیت بهتری پیدا کنند.

تیم فوتسال یاسین پیشرو در هفته اول از دور برگشت لیگ برتر در مشهد با حساب ۲ بر یک برابر تیم فرش آرای مشهد شکست خورد در حالی که پنالتی مشکوک در نیمه دوم علیه یاسین پیشرو سبب شد یاسین حداقل یک امتیاز این بازی را از دست بدهد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار