تیم فوتسال یاسین پیشرو قم در هفته دوم دور برگشت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر فردا در قم میزبان مقاومت البرز است.
کد خبر: ۳۵۰۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲ 28 December 2016
به گزارش تابناک قم، لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به ایستگاه پانزدهم خود رسید که این هفته با برگزاری 7 دیدار همزمان از سر گرفته می‌شود.

در هفته پانزدهم تیم‌ها از ساعت 16 روز پنجشنبه برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند و با توجه به شرایط جدول بسیاری از بازی‌ها از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است.

تیم فوتسال یاسین پیشرو تنها نماینده استان در لیگ برتر در قم میزبان مقاومت البرز خواهد بود که یاسینی‌ها در این هفته برای جبران ناکامی هفته‌های اخیر پا به میدان می‌گذارند و به نظر می‌رسد قصد دارند تا با پیروزی خود را از جمع فانوس به‌دستان پایان فصل جدا کنند.

شاگردان محمدرضا حیدریان در حالی به استقبال این بازی می‌روند که به علت درخواست مطالبات خود در تعطیلات نیم‌فصل فوتسال تنها دو جلسه تمرینی داشتند و در هفته نخست دور برگشت با حساب دو بر یک مغلوب برابر فرش آرا مشهد شدند.

در هفته دوم دور برگشت نیز باید به مصاف مقاومتی بروند که در هفته گذشته، گیتی پسند صدرنشین را در خانه با تساوی سه بر سه متوقف کرده‌اند.

اما در آن‌طرف زمین یاسینی هست که چهارهفته‌ای می‌گذرد که رنگ و بوی پیروزی به‌سوی این تیم نیامده است و ناکام مانده‌اند.

در دیدار رفت تیم یاسین پیشرو موفق با نتیجه دو بر یک این تیم را شکست دهد، اما مقاومت همیشه در قم برای پیروزی آمده و نگذاشته به‌آسانی از سد آن عبور کنند.

مسابقه دوتیم را می‌توان از دید دیگر نگاه کرد، این دو تیم در جدول رده‌بندی با یکدیگر همسایه هستند و در صورت پیروزی هرکدام از تیم‌ها ممکن است صعود سه پله‌ای در جدول برایشان در پی داشته باشد.

یاسین پیشرو هم‌اکنون با 17 امتیاز در رده دهم جدول چهارده تیمی فوتسال قرارگرفته است و مقاومت البرز نیز 13 امتیازی است و عنوان یازدهم را به خود اختصاص داده است.

مسابقه دو تیم از ساعت 16 پنجشنبه نهم دی‌ماه در ورزشگاه دوهزارنفری شهید حیدریان به انجام خواهد رسید.

با توجه به شرایطی که تیم یاسین پیشرو در این روزها دارد و هرروز گمانه‌زنی انحلال و... در اطراف این تیم وجود دارد نمی‌توان از کادر فنی و بازیکنان این تیم توقع پیروزی را داشت.

اما شاید تنها انگیزه‌ای که در بازیکنان یاسین باشد، این است که پیروزی خود را به محمدرضا حیدریان سرمربی خود هدیه کنند چراکه وی به‌تازگی طعم پدری چشیده است، شاید این اتفاق در دیدار فردا برای تیم قم رخ دهد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار