پیکارهای کاتای قهرمانی دختران استان قم به مناسبت اعیاد فرخنده ماه ربیع‌الاول با قهرمانی کاتاروهای باشگاه‌ ایثار به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۳۴۷۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 22 December 2016
به گزارش تابناک قم، هیأت کاراته استان قم مسابقات کاراته قهرمانی استان قم در بخش دختران را به مناسبت ایام فرخنده ماه ربیع‌الاول برگزار کرد و در حالی که تعداد زیادی از باشگاه‌های فعال کاراته قم در این رقابت‌ها حضور یافته بودند، تیم ایثار قهرمان شد.

با توجه به شرایط و مقررات پیش بینی شده برای برگزاری این رقابت‌ها، مسابقات در دو بخش کاتای انفرادی و تیمی و در تمام رده‌های سنی به انجام رسید و شرکت کنندگان در پیکارهای کاتای انفرادی برای کسب عناوین برتر رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید زیر 21 سال با یکدیگر مسابقه دادند.

رقابت‌های کاتای تیمی نیز در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان به انجام رسید و در پایان این دوره از مسابقات به نفرات برتر بخش انفاردی کاتا در رده‌های سنی خردسالان و نونهالان با حضور مسؤولان هیأت کاراته حکم و مدال اهداء شد.

این در حالی است که مسابقات رده سنی خردسالان بخش کاتای انفرادی در دو گروه سنی به انجام رسید و در گروه سنی (الف) خردسالان متولدین سال‌های 1388 و 1389 به اجرای فرم پرداختند و در گروه سنی (ب) خردسالان نیز متولدین سال‌های 1386 و 1387 پیکار کردند.

رقابت‌های رده سنی نونهالان نیز در دو گروه برگزار شد و در گروه سنی (الف) نونهالان متولدین سال‌های 1384 و 1385 به روی تاتامی رفتند، ضمن اینکه پیکارهای گروه سنی (ب) نونهالان ویژه متولدین چهارم آبان ماه سال 1382 تا 1383 به انجام رسید.

در رده سنی نوجوانان 14 و 15 سال بخش کاتای انفرادی کاراته قهرمانی دختران استان قم دختران کاراته‌کای متولد چهارم آبان ماه سال 1380 تا سوم دی‌ماه سال 1382 به میدان رفتند، مسابقات رده سنی جوانان 16 و 17 سال کاتای دختران قم نیز با حضور کاتاروهای متولد چهارم آبان‌ماه سال 1378 تا سوم آبان 1380 برگزار شد.

در نهایت رقابت‌های رده سنی امید زیر 21 سال کاتای دختران قم در بخش انفرادی به انجام رسید و در آن کاتاروهای متولد چهارم آبان ماه سال 1375  تا سوم آبان 1378 به روی تاتامی رفتند، در حالی که کاراته‌کاهای 18 سال تمام یعنی متولدین قبل از دهم دی‌ماه سال 1378 امکان رقابت داشتند.

مسابقات بخش کاتای تیمی در رده سنی خردسالان با ترکیبی از خردسالان گروه‌های سنی (الف) و (ب) انجام شد، در رده سنی نونهالان نیز ترکیبی از گروه‌های سنی (الف) و (ب) کاتای انفرادی مسابقه دادند، در رده سنی نوجوانان ترکیبی از کاراته‌کاهای نوجوانان و جوانان به میدان رفتند و مسابقات رده سنی امید کاتای تیمی نیز با حضور ترکیبی از کاتاروهای امید و بزرگسالان انجام شد.

این دوره از مسابقات کاتای دختران و بانوان قم با حضور تعداد 130 شرکت کننده به میزبانی خانه کاراته به صورت جداول چهار تایی در تمام رده‌های سنی برگزار شد که در پایان در رده سنی خردسالان (الف) مقام قهرمانی به نازنین‌فاطمه نیکوحرف، سارینا کریمی، ریحانه برازنده‌پور و زهرا اخویان رسید.

در کاتای تیمی باشگاه ایثار عنوان قهرمانی را کسب کرد، در حالی که اعضای این تیم زهرا اخویان، فاطمه اخویان و نازنین‌زهرا صفری بودند و در بخش کومیته در رده سنی خردسالان (ب) به ترتیب ملیکا محمدزاده، زهرا وفایی‌باغکی، نازنین‌زهرا صفری، نازنین‌زهرا پورعلی‌فرد، هستی اکبری و فاطمه اخویان رتبه‌ برتر را به دست آوردند.

در رده سنی نونهالان (الف) مقام‌های اول را نرگس فدایی، نازنین‌رقیه یاری‌راستی، فاطمه حسنی، سیده‌ریحانه حسینی، مریم ناظم، حوریه خاکبازان، سیده‌زهرا طاهری، زینب کج‌کلاه و زینب حسینی کسب کردند و در کاتا تیمی باشگاه ایثار با ترکیب فاطیما قازان، فاطمه حسنی و نرگس فدایی قهرمان شد.

در رده سنی نونهالان (ب) پرستو یزدان‌پناه، عطیه دمبرچی، معصومه رضایی و فاطیما قازان و در رده سنی نوجوانان مقام‌های  اول به یلدا قنبری و هدیه‌سادات موسوی، در کاتای تیمی نوجوانان باشگاه‌ پوریای ولی (الف) با ترکیب زینب موسوی، مهدیه محرابی و پرستو یزدان‌پناه رتبه‌ نخست را کسب کردند.

در رده سنی 16 سال به بالا مقام‌های اول به فاطمه سرخیل، زهرا بیرامی، محدثه ملا آقا‌بابا، پریا سعادت و فاطمه فرقانی رسید و در نتایج مجموع رده‌های سنی باشگاه ایثار با کسب 12 طلا به مربیگری خانم شریفی، باشگاه پوریای ولی با کسب 6 مدال طلا به مربیگری خانم زیرک و باشگاه شهید بهشتی با کسب 4 طلا به مربیگری خانم اخویان اول تا سوم شدند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار