جمعه 19 آذر ماه صورت می‌گیرد
همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت اعیاد فرخنده ماه ربیع‌الاول با حضور علاقمندان به ورزش همگانی این هفته در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۴۰۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹ 07 December 2016
به گزارش تابناک قم، در حالی که اداره‌‌ کل ورزش و جوانان استان قم با توجه به همزمانی پایان هفته با سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت ولی عصر (عج) برنامه‌های متنوع ورزشی و فرهنگی برنامه‌ریزی کرده است، یکی از این برنامه‌ها در حوزه همگانی اجرا می‌شود.

این برنامه‌ برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی است که با هدف جذب حداکثری مردم قم به فعالیت‌های همگانی ورزش در صبح روز جمعه نوزدهم آذر ماه همراه با جوایز ویژه برگزار خواهد شد تا قمی‌ها به فعالیت در ورزش به عنوان مهمترین رکن مبارزه با بیماری‌ها تشویق شوند.

در این همایش که پیش‌بینی حضور حداکثری قمی‌های علاقمند به ورزش وجود دارد، برگزار کنندگان یک دستگاه خودرو پراید، سفرهای زیارتی، لوازم ورزشی و چندین جایزه نفیس دیگر برای شرکت کنندگان در نظر گرفته‌اند و در پایان به قید قرعه به آنها اهداء می‌شود.

محل تجمع شرکت کنندگان در این همایش ابتدای بلوار پیامبر اعظم (ص) پیش‌بینی شده است، ضمن اینکه زمان برگزاری این همایش برای آغاز از ساعت هفت صبح روز جمعه نوزدهم آذر ماه برنامه‌ریزی شده است و شرکت کنندگان در این همایش حرکت خود را در امتداد بلوار پیامبر اعظم (ص) از نزدیکی‌های بارگاه نورانی حضرت معصومه (ص) تا مسجد مقدس جمکران پیاده‌روی می‌کنند.

جلسه‌ای به منظور هماهنگی برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی ویژه ع سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت ولی عصر (عج) امروز در اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار و دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف در جریان چگونگی برگزاری این همایش قرار گرفتند.

این در حالی است که آخرین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در استان قم صبح روز جمعه دوم مهر ماه سال جاری به مناسبت اعیاد فرخنده ماه ذی‌الحجه و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور پرتعداد علاقه‌مندان به ورزش و جمع زیادی از زائرین و مسافرین در قم برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی مهر ماه امسال نیز حرکت خود برای حضور در این فعالیت فرهنگی ورزشی را در دومین روز مهر ماه از ابتدای بلوار پیامبر اعظم (ص) قم آغاز کردند و به واسطه اینکه این بلوار در امتداد حرم نورانی حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران قرار دارد، جمع زیادی از زائرین و مسافرانی که از اقصی نقاط ایران اسلامی به قم سفر کرده بودند نیز به جمع حاضرین در همایش ملحق شدند.

در حالی که چندین همایش در مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) از حرم حضرت معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران برگزار و مراسم پایانی در انتهای این بلوار برگزار شده بود اما در همایش مهر ماه، با هماهنگی مسؤولان برگزاری این همایش و همکاری تولیت و معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران، ‌مراسم پایانی در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران برگزار شد و توجه زائرین امام زمان (عج) را نیز به خود جلب کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار