تیم فوتبال صبای قم در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، حریفی به نام سپاهان اصفهان را در پیش دارد اما آیا آن‌ها برابر اصفهانی‌ها شانسی دارند؟
کد خبر: ۳۳۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ 07 December 2016
به گزارش تابناک قم، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال روز جمعه (19 آذر) برگزار می‌شود و در یکی از بازی‌ها در اصفهان، تیم فوتبال صبای قم باید برابر سپاهان اصفهان قرار گیرد. 

مصاف صبا و سپاهان برابر هم همواره در دوره‌های مختلف لیگ برتر یک بازی خاص بوده است گویی رتبه 2 تیم در جدول هرگز ارتباطی به نتیجه بازی نداشته است.

صبا در بدترین روزهای خود نیز همیشه حریف سرسختی برای سپاهان همیشه‌مدعی بوده است. از همین رو، صبا گرچه در اصفهان به ندرت رنگ پیروزی را دیده، بارها در نصف جهان امتیاز گرفته و حتی در روزهایی که نتیجه را واگذار کرده بازنده‌ای سربلند بوده است. 

دوران سخت صبا ادامه دارد. آن‌ها در جدول لیگ برتر تیم چهاردهم هستند، مشکل مالی دارند و دستشان چه در میدان و چه روی نیمکت بسته است. سیل اخراج و محرومیت و مصدومیت کار را برای صمد مرفاوی سخت‌تر کرده است. 

مرفاوی این روزها به شدت زیر فشار است و ادبیات وی در بازی‌های اخیر در نشست‌های خبری نشان می‌دهد اوضاع برای وی جالب نیست. 

گرچه مرفاوی پیش از بازی با استقلال تلاش کرد خود را خونسرد نشان دهد و اعلام کرد که نگران خطر سقوط صبا نیست، واضح است اظهارهای مرفاوی بیشتر جنبه حفظ آبرو و روحیه دارد تا حقیقت و واقعیت موجود. 

در آن سوی میدان، سپاهان در خانه نباید در برابر صبا امتیاز از دست دهد. آن‌ها با «عبدالله ویسی» تیمی شکننده بوده‌اند و همین مسأله صبا را در اصفهان دارای شانس می‌کند. نتایج ضعیف سپاهان در این فصل که این تیم را به تیمی معمولی تبدیل کرد می‌تواند صبا را به کسب حداقل یک امتیاز از اصفهان امیدوار کند؛ حتی اگر صبا عنایتی و دیوسالار را در اختیار نداشته باشد. 

این بازی از ساعت 15:15 روز جمعه (19 آذر) برگزار می‌شود.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار