در 5 رده سنی به میزبانی خانه کاراته
مسابقات کاراته قهرمانی دختران استان قم به مناسبت اعیاد فرخنده ماه ربیع‌الاول با حضور کاراته‌کاهای باشگاه‌های مختلف برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۳۹۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷ 07 December 2016
به گزارش تابناک قم، هیأت کاراته استان قم در نظر دارد مسابقات کاراته قهرمانی استان قم در بخش دختران را به مناسبت ماه ربیع‌الاول و میلاد فرخنده و با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و ششمین امام شیعیان حضرت امام جعفر صادق (ع) برگزار کند و برای این منظور از باشگاه‌های فعال کاراته قم دعوت کرده است.

با توجه به شرایط و مقررات پیش بینی شده برای برگزاری این رقابت‌ها، مسابقات در دو بخش کاتای انفرادی و تیمی و در تمام رده‌های سنی به انجام می‌رسد و شرکت کنندگان در پیکارهای کاتای انفرادی برای کسب عناوین برتر رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید زیر 21 سال با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رقابت‌های کاتای تیمی نیز در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان به انجام می‌رسد و در پایان این دوره از مسابقات به نفرات برتر بخش انفاردی کاتا در رده‌های سنی خردسالان و نونهالان با حضور مسوولان هیأت کاراته حکم و مدال اهداء خواهد شد.

این در حالی است که مسابقات رده سنی خردسالان بخش کاتای انفرادی در دو گروه سنی به انجام می‌رسد و در گروه سنی (الف) خردسالان متولدین سال‌های 1388 و 1389 به اجرای فرم می‌پردازند و در گروه سنی (ب) خردسالان نیز متولدین سال‌های 1386 و 1387 مسابقه می‌دهند.

رقابت‌های رده سنی نونهالان نیز در دو گروه برگزار می‌شود و در گروه سنی (الف) نونهالان متولدین سال‌های 1384 و 1385 به روی تاتامی خواهند رفت، ضمن اینکه پیکارهای گروه سنی (ب) نونهالان ویژه متولدین چهارم آبان ماه سال 1382 تا 1383 به انجام می‌رسد.

در رده سنی نوجوانان 14 و 15 سال بخش کاتای انفرادی کاراته قهرمانی دختران استان قم دختران کاراته‌کای متولد چهارم آبان ماه سال 1380 تا سوم دی‌ماه سال 1382 به میدان می‌روند، مسابقات رده سنی جوانان 16 و 17 سال کاتای دختران قم نیز با حضور کاتاروهای متولد چهارم آبان‌ماه سال 1378 تا سوم آبان 1380 برگزار خواهد شد.

در نهایت رقابت‌های رده سنی امید زیر 21 سال کاتای دختران قم در بخش انفرادی به انجام می‌رسد و در آن کاتاروهای متولد چهارم آبان ماه سال 1375  تا سوم آبان 1378 به روی تاتامی می‌روند، در حالی که کاراته‌کاهای 18 سال تمام یعنی متولدین قبل از دهم دی‌ماه سال 1378 امکان رقابت دارند.

مسابقات بخش کاتای تیمی در رده سنی خردسالان با ترکیبی از خردسالان گروه‌های سنی (الف) و (ب) انجام می‌شود، در رده سنی نونهالان نیز ترکیبی از گروه‌های سنی (الف) و (ب) کاتای انفرادی مسابقه می‌دهند، در رده سنی نوجوانان ترکیبی از کاراته‌کاهای نوجوانان و جوانان به میدان می‌روند و مسابقات رده سنی امید کاتای تیمی نیز با حضور ترکیبی از کاتاروهای امید و بزرگسالان انجام می‌شود.

کاتاروهای شرکت کننده در مسابقات کاراته قهرمانی دختران استان قم باید مدارکی از جمله اصل شناسنامه یا گواهی اشتغال به تحصیل عکس‌دار، اصل کارت بیمه ورزشی سال 1385 را به مسوولان برگزاری مسابقات به هنگام ثبت‌نام و حضور در رقابت‌ها ارائه کنند.

با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی هیأت کاراته استان قم، ثبت‌نام برای علاقمندان به حضور در این رقابت‌ها از روز دوشنبه بیست و دوم آذر ماه به مدت دو روز از ساعت 10 تا 12 صبح و 15 تا 17 در خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه انجام می‌شود و شرکت کنندگان در روز جمعه بیست و ششم آذر ماه در خانه کاراته برای کسب عناوین برتر به مصاف یکدیگر می‌روند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار