آیت‌الله حسینی بوشهری مطرح کرد
معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: یکسری ناهماهنگی‌ها را میان مدیران کشور می‌بینیم و برخی از آن‌ها مشکلات بین خود را به جای طرح در جلسات پشت تریبون‌ها می‌گویند و این مسئله موجب مغشوش شدن ذهن مردم می‌شود و دوستان با شنیدن این اخبار اختلافات ناامید می‌شوند.
کد خبر: ۳۳۹۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ 07 December 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر امروز در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر قم با اشاره به فرصت مدیران برای خدمت به مردم اظهار کرد: اصل خدمت، یک فرصت برای مدیران است، خدمت در شهر قم که عش آل محمد(ص) است، ویژگی‌های قابل توجهی دارد که این ویژگی‌ها در بسیاری از شهرهای دیگر نیست.

وی ادامه داد: خداوند برکتی را در کار در شهر قم قرار داده است که این برکت در جای دیگر کمتر وجود دارد، شاهد خدمات خوب شهرداری و شورای شهر در قم در دوره‌های مختلف بودیم، به خصوص در این دوره که شهردار با یک عزم جدی کار می‌کند و این نشان می‌دهد که اهتمام به کار در قم وجود دارد.

معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: اهتمام به کار یک مساله مهم است، ایجاد اختلافات و مشغولیات ذهنی برای مدیران یک سم است، می‌دانم که در شهرداری و شورای شهر قم مراقب این مساله هستنید و اجازه نمی‌دهید که حاشیه وارد متن شود، ولی بازهم در این خصوص مراقبت داشته باشید.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به ضرورت برنامه محوری در مدیریت شهری اظهار کرد: اصل برای شهرداری و شورای شهر قم باید برنامه باشد، بشارتی که در خصوص تصویب برنامه پنج ساله شهرداری قم داده شد، یک بشارت خوبی است.

وی ادامه داد: تفاوتی که کشورمان با برخی از کشورهای دیگر دارد، این است که در آن کشورها برنامه‌هایشان فرد محور نیست و با تغییر یک مدیر، برنامه‌ها عوض نمی‌شود، در آن کشورها مدیران پس از ورود به کار با یک برنامه مدون مواجه می‌شوند، برنامه‌ای که مطالعات خوب روی آن صورت گرفته و اشکالاتش برطرف شده است.

معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: برنامه پنج ساله شهرداری قم هم با یک کار کارشناسی باید این گونه باشد، ماه‌های پایانی فعالیت شهرداری و شورای شهر است، معمولا در کشورمان زمانی که مسؤولین تغییر می‌کند، در ماه‌های ابتدایی فعالیت شان دغدغه عوض کردن مدیران زیردست را دارند، آن‌ها در ماه‌های پایانی هم دغدغه شروع شدن دوره بعدی را دارند.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به نزدیک بودن پایان فعالیت شورای شهر چهارم اظهار کرد: گاهی در کشور مدیران در ماه‌های پایانی فعالیت خود کمتر دل به کار می‌دهند، من به عنوان یک برادر دلسوز از شما مدیران شهرداری و شورای شهر تقاضا دارم که زمان برای شما مهم باشد و تا آخرین لحظه ای که مسؤولیت دارید، کار خودتان را به قاطعیت دنبال کنید.

وی ادامه داد: بین اعضای شورای شهر قم با شهردار این شهر همدلی وجود دارد، سقائیان نژاد شهردار قم یک فرد باتجربه و آزموده شده است که کارهای سنگینی را در یک کلان شهر کشور اجرایی کرده است، او به عشق حرم اهل‌بیت(ع) به شهر قم آمد.

معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: به دلیل شرایط کمبود بودجه در کشور، دست بسیاری از مسؤولین بسته است، اما با این وجود کارها در شهرداری قم به خوبی پیش رفته است.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره ناهماهنگی‌ها در سطح مدیریت کشور گفت: یک سری ناهماهنگی‌ها را میان مدیران کشور می‌بینیم و برخی از آن‌ها مشکلات بین خود را به جای طرح در جلسات پشت تریبون‌ها می‌گویند و این مساله موجب مغشوش شدن ذهن مردم می‌شود و دوستان با شنیدن این اخبار اختلافات ناامید می‌شوند.

وی ادامه داد: وجود فضای همکاری و همدلی در استان قم بسیاری از مشکلات را حل می‌کند، باید پیامی که از این استان مخابره می‌شود، این باشد که یک مجموعه خدوم و پرتلاش در استان در حال فعالیت است، قم یک شهر زیارتی است و باید وضعیت خیابان‌ها و مبلمان این شهر در حد خوبی باشد.

معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: ما می‌خواهیم در شهری زندگی کنیم که صحبت از علم و معرفت در آن مطرح باشد، باید شهر قم یک شهر جذاب برای مسافران باشد و برای ساکنان این شهر هم باید امکانات فراهم شود.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به‌ ضرورت همکاری مردم با مدیریت شهری گفت: شرایط زندگی مردم خوب نیست، ولی آن‌ها باید شهرداری و شورای شهر را از خود بدانند، شعار شهر ما، خانه ما به این معنی است که مردم همانگونه که به خانه خود رسیدگی می‌کنند، باید سعی کنند که به بهتر شدن فضای شهر هم کمک کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار