تیم فوتبال امید صبای قم این روزها رؤیایی‌ترین دوران حیات خود را سپری می‌کند و به شکلی عجیب با کسب حداکثر امتیاز در صدر جدول لیگ برتر امید قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۳۹۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 07 December 2016
به گزارش تابناک قم، اگر پیش از آغاز لیگ برتر امید، کسی این پیش‌بینی را نمی‌کرد که صبا تا پایان هفته چهارم لیگ برتر همه امتیازهای ممکن را به دست آورده باشد اما گذر زمان نشان داد همه در لیگ برتر با صبایی متحول‌شده مواجه هستند. برای صبای قم، لیگ برتر امید همواره میدانی برای تلاش به منظور بقا بوده است. 

صبا در لیگ امید تیمی در جمع قعرنشینان بوده که دغدغه‌اش تداوم حضور در این سطح بوده اما داستان لیگ 95 با همه سال‌های گذشته متفاوت است. با وجود این که رضا گلباشی سرمربی امیدهای صبا به خود اجازه نمی‌دهد از قهرمانی سخن بگوید، تیمی که در هر 4 بازی ابتدای فصل پیروز شده نمی‌تواند تیم ضعیفی بوده و نتایج آن از سر بخت و اقبال باشد. 

آن‌ها در چهارمین مسابقه خود در قم توانستند تیم هفت ستاره ارومیه را هم شکست دهند. برتری 3 بر یک برابر این تیم سبب شد صبا 12 امتیازی شود اما رکورد کلین شیت این تیم سرانجام با دریافت یک گل شکسته شد. صبا این هفته در لیگ برتر باید در مازندران به میدان برود. 

خونه به خونه بابل حریف پنجم صباست و 2 تیم روز جمعه (19 آذر) از ساعت 14 در بابل به مصاف هم می‌روند.

پیروزی صبا در این بازی موقعیت این تیم را در صدر حفظ خواهد کرد گرچه صبا تا پایان فصل 18 بازی در پیش دارد. گروهی از کارشناسان معتقدند صدرنشینی صبا مقطعی است و این تیم در ادامه فصل به دوران افت می‌رسد اما تا آن زمان باید از دیدن صبای صدرنشین لذت برد.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار