معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: بیمارستان فرقانی بیش از ۹۸ درصد پیشرفت دارد و کمتر از یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۳۳۹۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ 07 December 2016
به گزارش تابناک قم، محمدرضا مظفری با اشاره به وضعیت روند احداث بیمارستان‌های استان اظهار داشت: بیمارستان فرقانی بیش از 98 درصد پیشرفت دارد و کمتر از یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: تلاش ما بر آن است تا بیمارستان نیروگاه را ظرف 6 ماه آینده و حتی کمتر به بهره‌برداری برسانیم همچنین بیمارستان مادر و کودک که خصوصی است آن‌طور که مؤسسان آن گفته‌اند روز تولد حضرت زهرا(س) 29 اسفند امسال به بهره‌برداری برسد.

مظفری با اشاره به اینکه هسته اولیه بیمارستان فرقانی توسط مرحوم فرقانی گذاشته‌شده است، گفت: بعد از سال 80 این بیمارستان با اعتبارات دولتی به مرحله تکمیل رسید اما به لحاظ اینکه ایشان فرد خیری بودند اسم مرحوم فرقانی را بر روی این بیمارستان گذاشتیم.

وی با اشاره به بدهی بیمه‌ها به دولت گفت: سازمان‌های بیمه‌گر مبلغی قریب به 150 میلیارد تومان به بیمارستان‌های دانشگاهی از بازه زمانی مهر 94 تا به امروز بدهکار هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به وضعیت پیگیری این مطالبات بیان کرد: مقررشده بیمه سلامت ظرف یک هفته ده روز آینده این بدهی را پرداخت کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار