روند ادامه همکاری ساکت الهامی با تیم صبای قم به حکم نهایی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بستگی دارد.
کد خبر: ۳۳۹۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 07 December 2016
به گزارش تابناک قم، با توجه به برخوردهای لفظی و فیزیکی بازیکنان و مربیان دو تیم صبای قم و استقلال تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر، کاملا واضح بود که کمیته انضباطی خیلی زود به این پرونده ورود می کند و متخلفان این دیدار را با جریمه های مالی و محرومیت چند جلسه ای نقره داغ می کند.

براساس حکم کمیته انضباطی رضا عنایتی بازیکن باتجربه صبا که با کارت قرمز از سوی داور مواجه شد و زمین بازی را ترک کرد، به دلیل تهمت زدن به داور بازی طبق ماده 66 آیین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. 

همچنین مسعود حق جو دیگر بازیکن صبا به دلیل رفتار غیرورزشی نسبت به بازیکنان تیم مقابل به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شده و باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. یعقوب کریمی بازیکن استقلال نیز به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.

اما برای درگیری های شدید خرمگاه و ساکت الهامی هنوز حکم قطعی صادر نشده و آنها فعلا با دستور موقت،تا اطلاع ثانوی از حضور در نیمکت تیم هایشان محروم شده اند اسماعیل حسن زاده رییس کمیته انضباطی نیز از بررسی دقیق موضوع با حضور دو مربی خاطی خبر داده است.

طبق اعلام برخی از رسانه ها،صمد مرفاوی سرمربی صبای قم از درگیری کمک مربی خود با کادرفنی استقلال به شدت ناراحت شده،تا جایی که ممکن است این ناراحتی باعث جدایی الهامی از کادرفنی صبای قم شود.

رضا ملکی مدیر رسانه ای تیم فوتبال صبای قم در همین ارتباط به خبرنگار ما گفت: هنوز تصمیمی برای چگونگی روند ادامه همکاری با ساکت الهامی گرفته نشده است، ما منتظر حکم قطعی کمیته انضباطی هستیم و امیدواریم این کمیته پس از دریافت گزارش ناظر بازی و بررسی دقیق اتفاقات دیدار صبا و استقلال حکمی عادلانه صادر کند.پس از اعلام حکم،مدیریت باشگاه و سرمربی تیم در خصوص روند فعالیت ساکت الهامی تصمیم نهایی خود را اعلام می کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار