آیت‌الله مقتدایی:
نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: برگزاری اجلاسیه‌های علمای بلاد به یکبار در سال محدود نمی‌شود و حضور اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در استان‌های مختلف با محوریت اجلاسیه‌های منطقه‌ای در طول سال دنبال می‌شود.
کد خبر: ۳۳۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 07 December 2016
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله مرتضی مقتدایی صبح امروز در مراسم افتتاحیه کمیسیون‌های تخصصی دهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علمای بلاد که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه قم برگزار شد، با بیان اینکه علمای برجسته استان‌های مختلف کشور در این اجلاسیه گردهم آمده‌اند، اظهار کرد: برگزاری این همایش‌ها علاوه بر انتقال محتواهای مشخص، بهانه‌ای برای دیدار علمای دینی با یکدیگر است.

وی با اشاره به روایاتی از ائمه اطهار(ع) در مورد زیارت علما اضافه کرد: اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علمای بلاد مورد عنایت خداوند متعال است چراکه شخصیت‌های معنوی بسیاری در این اجلاسیه‌ها حضور دارند.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از حضور آیات عظام در اجلاسیه‌های علمای بلاد یاد کرد و گفت: برگزاری این اجلاسیه به یک بار در سال محدود نمی‌شود و حضور اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در استان‌های مختلف با محوریت اجلاسیه‌های منطقه‌ای در طول سال دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی نسبت به لزوم انقلابی ماندن حوزه تاکیدات بسیاری داشته‌اند، عنوان کرد: بایسته‌ها و راهکارهای حوزه انقلابی در دهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علمای بلاد مورد توجه قرار گرفته است که این محور در کمیسیون‌های تخصصی امروز مورد بررسی قرار داده می‌شود.

مقتدایی به برگزاری مراسم اصلی دهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علمای بلاد همزمان با صبح پنجشنبه در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) اشاره کرد و ادامه داد: در این نشست دبیران کمیسیون‌های تخصصی گزارش‌های خود را مطرح می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار