در لیگ دسته اول والیبال کشور؛
تیم والیبال کریمه قم در چارچوب لیگ دسته اول والیبال مردان کشور در دیداری خارج از خانه به دیدار تیم مقاومت فرمانداری مهاباد می‌رود.
کد خبر: ۳۳۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹ 07 December 2016
به گزارش تابناک قم، هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور امروز چهارشنبه آغاز می‌شود و در یکی از بازی‌ها در مهاباد، نماینده والیبال قم برای کسب نخستین برد خود در این فصل مسابقه دشواری در پیش رو دارد.

تیم والیبال کریمه قم که امسال در لیگ دسته اول کشور شرکت کرده است امروز چهارشنبه از ساعت ۱۶ در سومین دیدار خارج از خانه خود در این فصل در مهاباد برابر تیم مقاومت فرمانداری این شهر به میدان می‌رود و امیدوار است بتواند حریف خود را متوقف کند.

نماینده والیبال قم در نخستین دیدار خود در این مسابقات در قم ابتدا برابر تیم عقاب نیروی هوایی تهران ۳ بر صفر شکست خورد و فصل را با باخت آغاز کرد و سپس در دیدار برابر عقاب سبلان در اردبیل در شرایطی که ست‌های اول و دوم را با برد پشت سر گذاشته بودند در ‌نهایت با از دست دادن ۳ ست متوالی، ۳ بر ۲ مغلوب حریف خود شدند.

سومین حریف تیم کریمه قم، تیم سپهر الکتریک قزوین بود و دیدار این تیم تیم برابر کریمه قم در سالن ۶۰۰ نفری شهید رضاییان قم با پیروزی ۳ بر صفر تیم قزوینی به پایان رسید  و سپس کریمه در دیدار برابر تیم فولاد ویان همدان نیز در زمین حریف ۳ بر یک بازنده شد تا  در هر ۴ بازی خود در این فصل بازنده شده باشد.

شاگردان روح الله شفیعی در تیم کریمه قم در حالی برابر تیم قاومت فرمانداری مهاباد به میدان می‌روند که این تیم در آخرین روزهای منتهی به آغاز لیگ بسته شد و ناهماهنگی بین بازیکنان و قرار نگرفتن در شرایط مسابقه سبب شده کار برای نماینده والیبال قم پیچیده شود.

مقاومت فرمانداری مهاباد، سپهر الکتریک قزوین، شهرداری جوان ارومیه، کاله جوان آمل، فولاد ویان همدان، عقاب سبلان و عقاب تهران حریفان تیم کریمه قم در لیگ دسته اول کشور هستند و مسابقات لیگ دسته اول والیبال ایران در ۲ گروه برگزار می‌شود.

اسماعیل بداغی، حسین فیروزپور، امیر دهنوی، محمد جعفر رهنما، میثم صنیعی، علیرضا فرزانه، مهدی فهیمی، میلاد رشیدی، مرتضی قنبری، علی رضایی، محمد ایزدی و سید مهدی ودودی به همراه علی صادقی، محمد جواد قربان‌نژاد، امیر کیانی و محمد محمدی بازیکنان تیم کریمه قم در لیگ دسته اول کشور هستند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار