همایش راهیان جمکران با حضور جمعی از کاروان های زیارتی و زائران مسجد مقدس جمکران سه شنبه شب در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۹۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ 07 December 2016
به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان در این همایش نعمت نظام اسلامی را نعمتی در امتداد رسالت انبیاء الهی و ائمه اطهار(ع) دانست که به فرموده امام خمینی(ره) پرچمش به دست صاحب اصلی‌اش حضرت مهدی(عج) خواهد رسید.

 وی با اشاره به توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان برای از بین بردن اسلام ناب و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی، پیروی شیعیان عراق، بحرین، لبنان، یمن و دیگر کشورهای اسلامی از آرمان انقلاب اسلامی را دلیل روشنی بر شکست توطئه‌های استکبار عنوان کرد.

 تولیت مسجد مقدس جمکران یکی دیگر از نعمت های خداوند را، نعمت خدمت در مسیر ولایت عنوان و بر قدردانی و شکر عملی این نعمت در درگاه خدای متعال تاکید کرد.

 سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز در این همایش به کارگیری تجارب ارزنده کاروان‌های راهیان نور را در اعزام کاروان‌های راهیان جمکران موثر و باعث حضور بیش از پیش عاشقان و منتظران حضرت ولی‌عصر(عج) در مسجد مقدس جمکران به عنوان پایگاه جذب دلهای منتظران عنوان کرد.

 حجت الاسلام ابراهیمی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران نیز در این همایش به تبیین فعالیت‌های صورت گرفته برای ساماندهی کاروان‌های راهیان جمکران و ارائه خدمات فرهنگی به آنان پرداخت.

در ادامه، پرچم مسجد مقدس جمکران توسط تولیت این مکان مقدس به سردار نقدی اهدا و در پایان نیز از پنج نفر از مسئولین کاروان های راهیان جمکران تقدیر شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار