فرمانده انتظامی استان قم مطرح کرد
فرمانده انتظامی استان قم از کشف حدود 6 تن مواد مخدر طی 9 ماه گذشته در قم خبر داد.
کد خبر: ۳۳۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳ 06 December 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به تاثیر سه محور برنامه‌ریزی، کنترل و تقویت اقدامات پیشگیرانه در حوزه مواد مخدر، سهم فرد، خانواده و اجتماع را در این زمینه انکارناپذیر دانست.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به خصوصیات رفتاری نظیر کج فهمی و عدم ثبات شخصیتی در حوزه فردی بر گسترش اقدامات آموزشی و کنترلی تاکید کرد.

سردار مجتبایی الگوپذیری معتادان از اعضای خانواده و رواج مدیریت غلط در برخی خانواده‌ها را یادآور شد و سهم نهاد خانواده را در کاهش گرایش افراد به اعتیاد مهم و تاثیرگذار بیان کرد.

فرمانده انتظامی استان قم در ادامه به کمپ‌های ترک اعتیاد در قم اشاره و تاکید کرد: باید کمپ‌های نگهداری معتادان مطابق با استانداردهای لازم باشد تا به امر پیشگیری کمک شود.

مجتبایی با اشاره به اجرای طرح همگانی برای مبارزه با مواد مخدر در قم گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون پلیس قم با همکاری دستگاه قضایی استان 5 تن و 800 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کرده که 56 درصد افزایش نشان می‌دهد و 27 باند حرفه‌ای در این مدت متلاشی و 120 دستگاه خودرو از قاچاقچیان کشف شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار