حجت الاسلام والمسلمین رفیعی مطرح کرد
دبیر علمی همایش ملی «صدف کوثر» گفت: از این هفته در روزهای پنجشنبه در برنامه «سمت خدا» که به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش می‌شود، در مورد حضرت خدیجه(س) و مقام والای آن بانوی مکرم صحبت خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۳۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 06 December 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی اظهار کرد: همایش بزرگ «صدف کوثر» به منظور تکریم و تجلیل از شخصیت حضرت خدیجه کبری(س) دوم دی ماه سال جاری در قم برگزار خواهد شد.

وی افزود: تاکنون 180 مقاله به دبیرخانه همایش رسیده است که 40 مقاله برگزیده شده و آماده چاپ است.

عضو هیأت علمی جامعة المصطفی العالمیه خاطرنشان کرد: موسوعه حضرت خدیجه(س) نیز در پنج جلد به رشته تحریر درآمده  و به زودی در اختیار علاقه‌مندان قرار داده می‌شود.

رفیعی افزود: از این هفته پنجشنبه‌ها به مدت چهار هفته متوالی در برنامه «سمت خدا» که هر روز به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش می‌شود در مورد حضرت خدیجه(س) و مقام والای آن بانوی مکرم صحبت خواهم کرد.

دبیر علمی همایش صدف کوثر با اشاره به برنامه‌های شهرداری قم در مورد همایش صدف کوثر افزود: شهرداری قم نیز یک المان از لوگوی همایش صدف کوثر در یکی از میادین شهر نصب خواهد کرد و نام یکی از خیابان های قم را به نام مبارک آن بانوی جلیل القدر نامگذاری خواهد کرد.

رفیعی با اشاره به عنایت و توجه مراجع و علمای حوزه به شخصیت والای حضرت خدیجه(س) در اسلام گفت: تاکنون به خدمت هشت تن از مراجع معظم رسیده‌ایم و از نقطه نظرات ایشان برای بهتر برگزار شدن این همایش استفاده کرده‌ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار