مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با بیان اینکه نرخ بیکاری در 6 ماه نخست سال جاری 11.4 بوده است، گفت: طی یک دهه اخیر 90 کارآفرین برتر در استان شناسایی شده‌اند اما تاکنون نتوانسته‌ایم خدمات مطلوبی را به این افراد ارائه کنیم.
کد خبر: ۳۳۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۸ 06 December 2016
به گزارش تابناک قم، نصرالله بازوند دوشنبه‌شب در سومین نشست کانون کارآفرینان برتر استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، از نرخ بیکاری به عنوان یکی از مؤلفه‌های مهم در تصمیم‌گیری‌های استانی نام برد و اظهار کرد: بر اساس آمارهای بیکاری در استان قم از سال 84 تاکنون نرخ بیکاری استان به میانگین کشوری نزدیک بوده است.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری استان قم در 6 ماه نخست سال جاری 11.4 بو6ده است، اضافه کرد: طی یک دهه اخیر 90 کارآفرین برتر در استان قم شناسایی شده‌اند اما تاکنون نتوانسته‌ایم خدمات مطلوبی را به این افراد ارائه کنیم به همین علت کانون کارآفرینی استان را به منظور رفع مشکلات کارآفرینان ایجاد کرده‌ایم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم خاطرنشان کرد: کارآفرینان بخش‌های کشاورزی، صنعت و خدمات اردیبهشت ماه هر سال برای انتخاب کارآفرین برتر در سایت ثبت‌نام می‌کنند که بر اساس آمار ارائه شده سایت، امسال 117 کارآفرین ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه 68 نفر از جمعیت کارآفرینان استان قم دارای شاخص‌های مورد نظر کارآفرین برتر بوده‌اند، عنوان کرد: در پایان داوری‌های انجام شده با محوریت‌های اشتغال‌زایی،‌ اقتصاد مقاومتی و به کارگیری فناوری‌های نوین سه کارآفرین برتر در استان قم معرفی شدند.

بازوند با اشاره به اینکه چهار مجوز کارآفرینی برای شرکت‌های کارآفرین صادر شده است، مطرح کرد: تشکیل مراکز مشاوره و ارائه خدمات کارآفرینی اهم اقدامات انجام شده توسط کانون کارآفرینان برتر استان قم است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار