۱۹ دی‌ماه امسال
مردم قم در روز یکشنبه 19 دی‌ماه با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند داشت. در حالی که اکثر دیدارهای عمومی مقام معظم رهبری روزهای چهارشنبه است، اما ایشان همیشه در روز 19 دی با مردم استان قم دیدار می‌کنند.
کد خبر: ۳۳۷۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۳ 04 December 2016
به گزارش تابناک قم، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان قم از دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب در روز ۱۹ دی‌ماه خبر داد.

نصرت‌الله لطفی در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، اظهار داشت: این دیدار قطعی شده است و در حالی که اکثر دیدارهای عمومی مقام معظم رهبری روزهای چهارشنبه است، اما ایشان همیشه در روز 19 دی با مردم استان قم دیدار می‌کنند.

وی به برگزاری برنامه‌های دهه بصیرت در قم اشاره کرد و افزود: افتتاحیه این برنامه‌ها در مدرسه فیضیه برگزار خواهد و در طول هفته دیدارهایی با مراجع عظام تقلید در قم برگزار خواهد شد و نیازمندیم دستگاه‌ها و نهادها در قم برای این دهه برنامه‌های ویژه‌ای داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان قم اظهار کرد: دهه بصیرت از روز 9 دی شروع می‌شود و تا روز 19 دی ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: حضور زائرین در  حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران ظرفیت خوبی است که اقدامات مناسبی برای اطلاع‌رسانی این دهه به آن‌ها انجام شود و دستگاه‌ها باید برای بزرگداشت این دهه در قم مشارکت داشته باشند.

لطفی بابیان اینکه در تمام مناسبت‌ها نگاه‌ها به قم بیشتر می‌شود، عنوان کرد: با توجه به حساسیت‌های قم بهتر بود مدیران استانی در جلسات بصیرتی حضوری پررنگ‌تر داشتند و امیدواریم باهمت استاندار این مسئله حل شود.

وی افزود: به دنبال این هستیم که با خرد جمعی ماموریت خودمان را در خصوص برگزاری مناسب دهه بصیرت در استان انجام بدهیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان قم ادامه داد: پایه‌گذار خواندن سرود در دیدار با رهبر معظم انقلاب مردم شهر قم بودند، دیدار مردم این شهر با مقام معظم رهبری سخنران خاصی ندارد و مردم قم با خواندن سرود پیام کاروان را اعلام می‌کنند. باید در ابیات اشعار سرودی که قرار است مردم شهر قم در خدمت رهبر معظم انقلاب بخوانند، به تمام مناسبت‌ها پرداخته شود.

وی افزود: مردم استان عشق زیادی به حضور در دیدار با رهبر معظم انقلاب دارند، به این عشق مردم استان قم افتخار می‌کنیم و می‌توانیم که کتاب‌هایی را در خصوص این عشق بنویسیم، اما توان پاسخگویی به این همه عشق مردم استان را نداریم.

لطفی با اشاره به دیدار مردم استان قم با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: همه مردم استان مشتاق حضور در این دیدار هستند، اما در زمینه تعداد محدودیت داریم، حسینیه امام خمینی(ره) فضای محدودی دارد و امکان حضور همه مردم استان قم در دیدار با مقام معظم رهبری وجود ندارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار