علیرضا منصوریان درجواب مرفاوی:
منصوریان: اگر استقلال با 100 میلیارد هم بسته شود، مسائل تاکتیکی به خودمان ارتباط خواهد داشت. سرمربی صبای قم گفته بود: شرایط تیمی 30 میلیارد همچون استقلال با تیمی 5 میلیاردی چون صبا متفاوت است.
کد خبر: ۳۳۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۰ 01 December 2016
به گزارش تابناک قم، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با صبای قم گفت: بازی با صبا تجربه خوبی بود و بعد از آن بازی تغییراتی در تاکتیک‌هایمان داشتیم. در روزهای گذشته نیز سعی کردیم  با تیم هایی که مثل صبا دفاعی و پر لایه بازی می کنند چگونه برخورد کنیم. البته این تصمیمی است که کادرفنی صبا امشب می‌گیرد که فردا مقابل ما دفاعی بازی کند یا نه.

علیرضا منصوریان گفت: از کاوه رضایی راضی هستیم و ابراز نارضایتی نکردیم. اگر رضایی دو سه گل برای ما زده بود به طور حتم در تیم ملی بود. اگر او همین قدر تلاش می‌کند برای موفقیت در جنگ تن به تن و کمک به تیم در گلزنی هم موفق باشد می توانست به تیم ملی راه پیدا کند.

وی در مورد فهرست ۱۸ نفره تیمش گفت: هیچ کدام از شما در تمرینات ما نیستید و از بیرون نقد می کنید. اسامی برای من تفاوت نمی‌کند. هر بازیکنی در فهرست ۱۸ نفره هست جز بهترین هاست. فرشید اسماعیلی در یک صحنه برای گرفتن یک توپ در تمرین تلاش کرد دچار مصدومیت شد و او را همراه خود به قم نیاوردیم. 

سرمربی استقلال در مورد وضعیت حریف گفت: ما پردازش نمی‌کنیم و مسیرمان رو به جلوست و توکل مان به خداست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا عضو هیات مدیره این باشگاه به دلیل اظهاراتش در مورد مرفاوی از او عذرخواهی کرده یا خیر گفت: نمی‌دانم اگر عذرخواهی کرده باشد. فقط در مورد مسایل فنی در خدمت شما هستم.

منصوریان در مورد اینکه صبا دفاعی بازی می کند گفت: نه ما هیچ ذهینی نداریم و فردا متوجه می‌شویم که دفاعی بازی می‌کند یا نه. 

وی در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه باید بین استقلال 100 میلیاردی و تیم 300 میلیونی تفاوتی وجود داشته باشد، گفت: اگر استقلال با 100 میلیارد هم بسته شود، مسائل تاکتیکی به خودمان ارتباط خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: به دو دلیل قم را دوست داریم. مثل مشهد. یکی از امامان ما در مشهد هست و خواهرش هم در قم است. من همیشه دوست دارم این دو شهر در فوتبال ما همیشه سهمیه داشته باشند و ما خودمان را میهمان حضرت معصومه می‌دانیم و توفیقی است که هم زیارت کنیم و هم فوتبال بازی کنیم. سال قبل زمین ورزشگاه قم خوب بود و نمی‌دانم امسال چگونه است و سعی می‌کنیم فوتبال بازی کنیم و به دور از حواشی و به طرفین هم نگاه نمی‌کنیم و به طرفین نگاه نمی‌کنیم زیرا ممکن است دست انداز باشد و از مسیر خارج شویم.

وی در مورد شرایط سخت صبا در لیگ برتر گفت: فضای سخت تر از صبا را با نفت تست کرده‌ام. به خرمگاه گفتم فصل گذشته می‌توانستیم قهرمان شویم روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم اگر دو بازی آخر را می‌بردیم قهرمان لیگ با نفت می‌شدیم. اعتقادم این است که صبا این توانایی را دارد و حداقل کارش حفظ سهمیه قم در لیگ برتر است. صبا همیشه سختی ها را پشت سرگذارنده است. امیدوارم از این فضای ناهموار هم بعد از بازی با استقلال رد شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار