ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه
بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی ال 90 در قم به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده، یک تن جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۳۳۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳ 22 November 2016
به گزارش تابناک قم، معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با اعلام این خبر افزود: ساعت 23:45 دقیقه دوشنبه شب واژگونی خودروی ال ۹۰ در کمربندی قم منجر شد تا یک آقا حدود ۳۵ ساله جان خود را از دست بدهد.

مهدی فراهانی افزود: این حادثه در مقابل بوستان جوان قم رخ داد که منجر به مصدومیت شدید فرد دیگری حدودا ۵۰ ساله شد.

وی گفت: با حضور به موقع عوامل اورژانس ۱۱۵ قم  فرد مصدوم نجات پیدا کرده و به مراکز درمانی منتقل شد.

ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی قم نیز گفت: این حادثه به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده به وقوع پیوست.

سرهنگ اردشیر جمشیدی راد همچنین افزود: ساعت 2 بامداد امروز نیز به علت ناتوانی در کنترل وسیله و توجه نداشتن کافی به جلو، 2 دستگاه کامیون و سه دستگاه خودروی سواری در نقاط مختلف کمربندی امام علی(ع) قم واژگون شدند.

وی با بیان این که این حادثه ها مصدوم و کشته نداشت، اضافه کرد: با توجه به شرایط جوی و بارش برف و باران، 6 تیم گشت پلیس برای آرام سازی محور در محل این حادثه ها حاضر شدند و تا ساعت 03:30 بامداد این محور پاک سازی شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی قم به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد، با توجه به لغزنده بودن سطح جاده ها، تجهیزات زمستانی داخل خودرو به همراه داشته باشند و با رعایت سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وقوع 204 تصادف طی 4 روز در قم

همچنین رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قم با اشاره به آمار امدادرسانی اورژانس قم در چهار روز گذشته گفت: در این مدت 806 ماموریت از سوی ماموران اورژانس انجام شد که 204 مورد از این ماموریت‌ها به تصادفات اختصاص داشت.

محمدرضا حسنی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده شاهد وقوع پنج فوتی در تصادفات استان بودیم،‌خاطرنشان کرد: در تصادفات چهار روز اخیر 243 نفر مجروح شدند که 65 نفر از مجروحان به صورت سرپایی درمان شده و مابقی پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان‌های سطح شهر منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین 106 مورد از ماموریت‌های یادشده مربوط به حوادث موتورسواران بود که این میزان 50 درصد آمار تصادفات قم را به خود اختصاص می‌دهد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار