اداره کل هواشناسی قم اعلام کرد؛
هواشناسی استان قم هوای این استان برای امروز و تا صبح فردا را آلوده اعلام کرد. از هفته آینده جو ناپایدار و کاهش دما را پیش رو خواهیم داشت که پیش بینی می شود از هفته آینده در قم شاهد بارش باران باشیم.
کد خبر: ۳۲۸۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 14 November 2016
مرتضی صبوری کارشناس پیش بینی هواشناسی استان قم در گفتگو با خبرنگار تابناک قم، در مورد آلودگی هوای قم عنوان کرد: وضعیت آلودگی هوا در استان قم به قدری است که افق دید را تا 4 هزار متر کاهش داده بود.

وی با بیان اینکه آلودگی هوا امروز و همچنین فردا با شدت کمتری ادامه خواهد داشت، بیان کرد: از فردا سه‌شنبه با وزش باد آلودگی قم از میان خواهد رفت.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان قم به علت آلودگی هوا اشاره و عنوان کرد: در این ارتباط با دو نوع آلودگی هوا مواجه خواهیم بود که بخشی از آن مربوط به گرد و غبار است که با سرعت وزش باد افزایش می یابد و بخش دیگری از آلودگی مربوط به وضعیت سکون هوا است.

وی تصریح کرد: آلودگی هوای قم در چند روز اخیر به دلیل سکون هوا بوده است در این راستا خوشبختانه هوای قم تا پایان هفته پاک خواهد بود.

صبوری در ادامه به پیش بین هوای امروز و فردا پرداخت و ابراز کرد: هوای امروز برخی ساعات با افزایش ابر خواهد بود و سرعت وزش باد تا ۲۰ کیلومتر در ساعت ادامه دارد.

وی همچنین با بیان اینکه دمای هوای امروز قم 26 درجه است و در حداقل دما نیز 3 درجه خواهد شد، گفت: از هفته آینده جو ناپایدار و کاهش دما را پیش رو خواهیم داشت که پیش بینی می شود از هفته آینده در قم شاهد بارش باران باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
مدیران قم که خوابند مگر اینکه باد آلودگی رو کاهش بده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار