سرمربی تیم صبای قم:
سرمربی تیم صبای قم با بیان اینکه این تیم در آمادگی کامل است، گفت: بازیکنان تیم صبا آماده هستند تا شکست هفته گذشته خود را در بازی با گسترش فولاد تبریز جبران کنند.
کد خبر: ۳۱۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹ 20 October 2016
به گزارش تابناک قم، صمد مرفاوی عصر پنج‌شنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم صبای قم و گسترش فولاد تبریز که عصر فردا جمعه در هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران در قم برگزار می‌شود، اظهار داشت: هفته گذشته شکست خوردیم و صادقانه می‌گویم که مستحق این شکست بودیم که با این نوع فوتبال بازی کردن شانس بردن نداشتیم.
 
وی ادامه داد: من صبر کردم تا زمان بگذرد و انتقاداتی که به سازمان لیگ در خصوص زمانبندی بازی تیم صبا داشتم را منعکس کنم.
 
سرمربی تیم صبای قم افزود: به مدیران سازمان لیگ پیشنهاد می‌دهم که از سال آینده سه روز بعد از عاشورای حسینی بازی‌ها را برگزار کنند که تیم‌ها هم بتوانند شرایط خود را داشته باشند.
 
وی گفت: همه ما شیعه هستیم و در این ایام عزاداری می‌کنیم و از طرفی دو روز آخر مانده به بازی برای تیم‌ها بسیار مهم است اما ما قبل از بازی با تیم فولاد خوزستان دو روز را از دست دادیم و در حالی که مهمان بودیم این امر در روند تیم ما تأثیر گذاشت و سازمان لیگ باید همه این مسائل را لحاظ می‌کرد.
 
مرفاوی عنوان کرد: بازی صبای قم و فولاد خوزستان را می‌شد در روز شنبه برگزار کرد و ما می‌توانستیم دو روز دیگر تمرین کنیم و با خیال راحت راهی اهواز شویم اما به نظر می‌رسد این موضوع، ناآگاهانه رعایت نشده است در صورتی که می‌توانست بهتر باشد.

وی با بیان اینکه تیم ما در بازی گذشته باخته است و این حرف توجیه باخت نیست، افزود: ما به تیم فولاد خوزستان هم تبریک گفتیم اما این نوع برنامه‌ریزی درست نیست و فکر می‌کنم خودخواهی  است.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در خصوص بازی این تیم برابر گسترش فولاد تبریز نیز ابراز داشت: گسترش فولاد یک تیم قابل احترام است و این بازی برای هر دو تیم دشوار خواهد بود و امیدواریم بتوانیم بازی هفته گذشته را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه تیم صبای قم در حال حاضر در آمادگی کامل به سر می‌برد، افزود: بازیکنان تیم صبا آماده هستند تا شکست هفته گذشته خود را در این بازی جبران کنند و با کسب سه امتیاز جایگاه بهتری در حدول به دست دست آورند.

مرفاوی با بیان اینکه هوادار سرمایه خوبی برای تیم است، افزود: وقتی هواداران در کنار زمین بازیکنان را تشویق می‌کنند تیم روحیه می‌گیرد و باعث می‌شود شرایط بهتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: بوجود آوردن تسهیلات برای هواداران جهت حضور در ورزشگاه بخشی از مشکلات ما در قم است و نمی‌شود این تیم روی هوا باشد و کسی نداند تیم چگونه اداره می‌شود.

سرمربی تیم صبای قم با بیان اینکه این تیم برای استان قم است، افزود: ضرورت دارد همه مسئولان کمک کنند تا صبای قم روی پای خود بایستد و مشکلات حل شود.

مرفاوی ادامه داد: نباید به کسب جایگاه ششم و هفتم در جدول راضی باشیم بلکه باید برنامه‌ریزی‌های بلندمدت برای رسیدن به تیم صبا به جایگاه بهتر تلاش کنیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار